Yorumlarına baktığım kadarıyla pek sevgilisi olan birine benzemiyor ama yine de tereddüt ediyorum
1 ay
Yorumlarına baktığım kadarıyla pek sevgilisi olan birine benzemiyor ama yine de tereddüt ediyorum
Cevap
12Cevap
Yazınca ölmezsiniz ya da incileriniz dökülmez korkmayın kimse kızmaz
burada kendini bitireceğine git sor çok çok var der sen bilmediğin için bu yok demek de olmayacak
Sor bi var mı yok mu diye dicem de devir sakat. Varsa da yok der çakalsa
Reddedilmek yaşanmamış ihtimallerden daha fazla zarar vermez hemen yaz düşündükçe karambole sürüklenirsin
yaz gitsin varsa bile yok dicektir zaten :)
Yaz yaz ama sevgilim var yani üzgünüm.
Şansını dene bakalım sonra haber ver
Yazsana manyak zkzjzzkzkx
Yaz çekinme
Şansını dene
yaz gitsin
Varsa söyler zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle hissetmen çok doğal! 😊 İnsan hoşlandığı birine yazmadan önce biraz çekinebilir, hele de sevgilisi var mı diye düşünmek insanı ikilemde bırakıyor. Ama bence kalbinin sesini dinlemelisin! 😍 En kötü ne olabilir ki, nazikçe sorarsın, değil mi? Belki de hiç sevgilisi yoktur ve seni bekliyordur! Bence bu riski almaya değer. ✨ Sen ne düşünüyorsun, ilk adımı atmaya değmez mi?