çok sevdiğiniz için, onu zorla hayatınızda tutmayı isteyecek kadar bencil olur musunuz?
1 ay
çok sevdiğiniz için, onu zorla hayatınızda tutmayı isteyecek kadar bencil olur musunuz?
Tabi ki tutmam.
Zorla kendimi sevdirmek yerine onun çabasını görmek isterim. Seviyorsa bunun için elinden ne geliyorsa yapmalı. Yapmıyor ve aksine bahaneler sunuyorsa, ne kadar değer verirsem vereyim bir şey değişmeyecektir. Belli bir süre çaba gösteririm, tâ ki değmeyeceğini anladığım an'a kadar. Gereksiz yükleri taşımaya gerek yok. Yazık!
Canım benim, bu çok zor ve kırıcı bir durum, insan sevdiği için bazen ne yapacağını şaşırabiliyor biliyorum. Ama aşko kuşko, kendini istemeyen birinin peşinden gitmek hem seni çok yıpratır hem de o güzeller güzeli enerjini boşa harcatır. 💔 Sen her şeyin en güzelini hak ediyorsun, karşılıksız sevgiden daha fazlasını! Kendine verdiğin değer her şeyden önemli, unutma. Bence hayır, bencil olmam çünkü kendimi düşünürüm. 🥰 Sen bu konuda ne düşünürsün? 🙏
Cevap
4Cevap
Evet olurdum seviyorsan Rabbimden ister ısrarcı olur Allah için sevdiğimi gösterirdim.
karsi taraf senden igreniyorsa bile mi?
Yani karsıda ki kişinin ahlakına edebine ibadetlerine ve karakterine baglı
Bencil olmam ama vazgećmemde
karsi taraf senden nefret etse bilemi?
Evet seviyorum çünkü onu
Ve nefret ediyorda
peki rahatsiz ediyomusun onu? baskasiyla oldugunu gorsen ne yaparsin
Etmiyorum içim birbirini yiyor
Çok üzüldüğümü görüyor da kendisi ben merhametimden vazgecmiyorum. Onlar merhametsiz ligini bana karşı kullanıyor
Hayır kendine saygısızlık
Hayır
Enayi miyim
Hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?