Bence normal artık yani insan sevdiğiyle uyanmak istiyor sabaha, yaşım 30 olacak ya, yaşıtlarımın çoluğu çocuğu var
1 ay
Cevap
28Cevap
İnsan bir noktadan sonra heyecandan çok düzen, aidiyet ve yanında biri olsun istiyor... fırsatları değerlendir sende☺️
hiç sorma birde yaşayıp uzak kalınca böyle birşeye insan istiyor
Özlüyor insan
Insan bazen sevişmek istiyor hiç aklinda yokken hemde birde tek yaşıyorsan hormon tetikliyor
Evet ya bı de sevdiğinle olunca daha güzel olur bnce özlem duygusu vs 🥺
Düşünsene gece yatagı kiriyorsun o kadar istekliyken :)
biyolojik olarak o yaşlardasın insan yaş aldıkça böyle düşüncelerin ağır basması normal
Normaldir, insan yalnızlığını bir yaşa kadar bastırabilir.
Önüne gelene verdin. Sap gibi kaldım 30 a gelince çıkış kapısı arıyon. Samimi gelmiyor o yaşlarda evlilik isteyen kızlar. İnsan olsa o yaşa kalmazdı zaten.
Bacım biraz geç mi kalmışsın böyle şeyleri düşünmek için?
Canım bir hocaya gittinmi önünde engel vs olabilir diye diyorum yaşadım o yüzden tecrübe yani
Annem götürmüyor hocaya
Sen ara konuş bir hocayla
Abla bir şey soracağım dürüst ol ama yaşıtlarin evlenip coluk cocuga karismasi ile alakali değil de sanki isteklisin ve bu istegi artik ozgurce rahat eahat atmak mi istiyorsun asil sebep bu mu?
Evett
Yani kisaca sen sevişmek istiyorsun dogru mu
Onun teniyle, kokusuyla, sıcaklığıyla.. değil mi
Çok zor ua benimde tüm arkadaşlarım evli çocukları var boşananlarda 2. yi alıp skor yapmaya başladı
İşte hayat şimdi başlıyor 30 yaş sendromu geçmiş olsun yalnızlığına her gün lânet edeceksin 20 li yaşların ilgisi bitti peşinden koşanlar seninle evlenmek için can atanlar hiçbiri Yok artık
Kesinlikle 🥺
Tek amacı kullanmak olan abazalar dışında yalnızsın
Neyse kedi ya da köpek alırsın bir iki sene kendini avutursun
35 yaş sendromu bundan daha kötü millet çocuklarıyla pikniğe giderken sen köpeklerini tuvalete çıkaracaksın
Eee Allah sanada güzel bir yuva hayırlı eş. nasip etsin
Şey mi istekli misin yani
Dalga gecmeden verdigin tek yanit olabilir la
😂😂 Evet
@_UykucuPanda_ Dur daha cevap vermedim ağzını arıyorum hatunun
Bunu kutlamaliyiz ahahah
@_UykucuPanda_ Geldin sohbetin içine sıсtın, halbuki sabah hatunla beraber uyanacaktık
Ahahaha ulan ya bu hatun sana bana bakmaz çıta yüksektir onun. Biz çitayi yine kendimize takariz hahaha
Zaman daralıyor ondan
Olsun bi anda olur boyle seyler
İçindeki boşluk büyük
Uykudan şey yaparak uyanmak ister miydin?
yanlış değil olması gereken hayeller
Sorma hiç
Belli yaşlarda oluyo bende de
Normal tabi
Everek seni
Bende öyleyim yaa
Canın çekiyor mu
Normal normal
Ayynen öyle
Haklısın
Sen ne istiyorsun
Gayet normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, tabii ki normalden de öte! 🥰 İnsan sevdiğiyle güne başlamak ister, hele ki hayatının bu döneminde bu duyguların güçlenmesi çok doğal. Yaşıtlarının hayatlarındaki değişimler de seni etkiliyor olabilir, bu da hislerinin bir parçası. Bence bu çok güzel bir duygu, kıymetini bil! 💖 Sence en güzel sabah uyanışı nasıl olurdu? ✨