Eski sevgilim beni her yerden engelledi, siz olsanız ne yapardınız neden böyle davranmıştır?

Eski sevgilimle sevgili olmadan önce
arkadaştık, sonra bana çok yakın arkadaşını ayarlamaya çalıştı. Ben ondan o zaman hoşlandığım için ters tepki verdim, engelledim.
Aradan 1 sene sonra engeli kaldırdım,
konuştuk. Sonra bana açıldı, diz çöküp arkadaşıyla olan muhabbetten dolayı midemin kaldırmadığını ve sadece arkadaş kalabileceğimizi söyledim. O da sana değer veriyorum, arkadaş da kalabiliriz önemli değil tarzında konuştu. Sonra arkadaş da kalamadık tabii ki, aradan birkaç ay geçti. Kışın yazmıştım sadece öylesine hal hatır sormak için, o da o zaman olsaydı olurdu, kurcalamanın anlamı yok şeklinde cevap verdi. Sonra yazın bir şekilde tekrar iletişime geçtik, baya samimi olduk ama soğuk yapıyordu, mesajlara geç bakıyordu. Ben de sinirlendim, sana değer vermiyorum tarzı
bir şey söyledim. Diğer mesele de tekrar aklıma gelince çocuk beni her yerden engelledi. Siz olsanız ne yapardınız? Ve sizce neden böyle yaptı? Sebebini sorabilirdi vs yani.
Eski sevgilim beni her yerden engelledi, siz olsanız ne yapardınız neden böyle davranmıştır?
Cevapla