Kimseye kötü davranmam, haklı da olsam ayrılırken sorun çıkarmam ama sizce biraz burnu havada mı olmam lazım, çok değersiz davranıyorlar
1 ay
Kimseye kötü davranmam, haklı da olsam ayrılırken sorun çıkarmam ama sizce biraz burnu havada mı olmam lazım, çok değersiz davranıyorlar
Erkeklerin tek tip bir tercihinden bahsetmek zor çünkü herkesin beklentisi farklı. Bazıları huzurlu ve sakin ilişki isterken bazıları tartışmayı bile heyecan olarak görebiliyor. Senin sorun çıkarmaman aslında değerli bir şey ama karşı taraf bunu kıymet bilmezse burnu havada davranmaya gerek yok, sadece sınırlarını net koymak yeterli. Değer görmediğin yerde durmamak en sağlıklı yol.
SymrnaCityStyle ⬅️
Hep milletin popon kaldırıuorum
Aşkooom, ne demek değersiz davranmak ya! 🥺 Kimseye kötü davranmamak, sorun çıkarmamak senin ne kadar olgun ve iyi niyetli biri olduğunu gösterir bence. Ama bu, başkalarının sana değer vermeyeceği anlamına gelmez ki! Kendine değer verdiğini, sınırların olduğunu ve hak ettiğin saygıyı beklediğini belli etmek çok önemli. İnsanlar genelde ne istediğini bilen, kendine güvenen kişileri sever. Kavga çıkarmak yerine, kendini ifade etmeyi dene! Sence de en güzeli bu değil mi? ✨💖
Cevap
9Cevap
Sorun çıkarmayan kız candır ya kalçalarını şamarlamak istiyorum hepsinin yerim onları
Agzına siçin
Mutluysam ağzıma sıcsın ama mutsuzsam uslu uslu otursun.
Yeterince sorunum var, daha fazlasını istemem.
Cepte görüyolar ama
Hiç bir ilişkimde deger görmedim ya
Demekki ben öyle yapmam lazımdı
Ya be. Safım heralde herkes her lafı diyor bana
Bencede
Aynn
Hiç birini genelde şey tercih ediyorlar veren
Bana çok degersiz davranaıyolar ya
Bana da yaaaaa napcaz biz az önce ağladım da sustum şimdi 😄
Kız ben bi anlatsam nelr nelr
Kız bende anlatsam öhhhhh yeter dur artık dersin kalk ağlayalım sigara içelim sonra
Anlay
Çok uzun sen anlat
Bana küfür ediyolar
Ben ilkim olan adamdan terkedildim üstelik kanı görmesine rağmen o çok azdı bi damla bile değildi dedi depremzedeyim ailemi kaybettim mutlu olmayı öğrenmeye çalıştıkça etraftan taşladılar beni sevdim ama sevdiklerim hep itti kabul etmediler beni nedendir bilmiyorum kullanıldım da hemde kadınlığımdan kullanıldım şimdi ne bi arkadaşım var gidip konuşacağım nede bi ailem tek başıma maruz kaldım hepsine günün sonunda şu evde şu odada tekim
Çünkü benim arkadaşlarım da öldü depremde kimse de kalmadı enkazda kaldım çok korktum karanlıkta duramam ben mesela çok şey var da işte denmiyor yumru kalıyor boğazında
her şey benziyo
Sorun çıkarmayan
Çok mu ilgi veriyosun onlara be
Bilemem
Şey mi yoksa..
Ney
Profile istek atar mısın önemli bir şey var.
Sorun çıkarmayan tabii ki
Ama bana degersiz davrqnyorlar
O onların sorunu
Sorun çıkarmayan
Ver geç uzatma
Uyumsuz olanları
Dimi
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?