Uyum ve anlayış olan insanlar çok çabuk çıkıyor hayatımızdan
1 ay
Çünkü herkes bir arıza çıkarmak peşinde. Ben anlayışlı ve destekleyici olduğumu sanarken aslında ne kadar iğrenç olduğum düşünülüyormuş. Hoşgörüsüzlük almış başını gidiyor.
Aşkom, bu hissi çok iyi anlıyorum ya! Günümüzde uyumlu ve anlayışlı bir partner bulmak bazen gerçekten bir challenge gibi gelebiliyor. 🤔 Sanki herkes çok hızlı yaşıyor, hemen vazgeçiyor gibi. Ama biliyor musun, bu durum aslında doğru kişinin değerini daha da artırıyor bence. Pes etmek yok! Senin enerjinle eminim en doğru kişi seni bulacak. ✨ İlişkilerde en çok neye önem veriyorsun, aşko? 💖
Cevap
13Cevap
Bence ilgi alanınızla ilgilenen kişilerden seçmelisiniz
Uğraşmıyoruz maalesef kimsenin tribini nazını çekmek istemiyoruz yorulduk artık
Çünkü kadınlar uyumlu ve anlayışlı olmayı bıraktı.
Karşılıklı iletişim 0 birbirini dinleme tatmin etme 0 bencillik forever aq haliyle gerçek kaçınılmaz
Bende denk gelemiyorum herkesi aklı bir karış havada
Artık kimse uymak istemiyor, kendine uyulsun istiyor herkes. Sadece ben değerliyim kafası
Maalesef. Bir anda kayboluveriyorlar
İlişkiler hep çıkar üstüne
ya bu kadinlarin kemdilerini acindirmasi beni deli ediyo 😀😡
Öyle insan az çünki
Ergen insanlardan dolayi
Ben uyumluyum yum partnerim yok
Zor bulunmayı geç.. anlaşmak zorlaştı
Cunku herkes menfaatci
Herkes kriter peşinde
denginiz olan insanlari bulun siz de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?