Sanal sevgilim 1 haftadır yazmıyor ve takipten çıkmış, geri dönerse ne yapmalıyım yoksa ben mi yazmalıyım?

Bu arada hiç yüz yüze görüşmedik neyse zaten önceden ayrılmıştık, aradan geçen 2 aydan sonra benimle barışmak istedi yani 1 hafta önce bana özledim yazdı, barıştık takipleştik yeniden ama daha bir şey yazmadı yani benim yazmamı bekledi en son sesli konuşalım demişti ben de tamam dedim aramadı, sonra 1 hafta boyunca hiç mesaj atmadı falan, bugün de takipten çıkmış sizce daha geri yazar mı ya da ben bir şey yazıp engellesem mi yani madem takipten çıkaracaktı konuşmayacaktı sizce neden barışmak istedi benimle bu arada ben 18, o 26 yaşında napmalıyım bu durumda bir şey yazılmalı mı ona ya da yazarsa ne demeliyim

Sanal sevgilim 1 haftadır yazmıyor ve takipten çıkmış, geri dönerse ne yapmalıyım yoksa ben mi yazmalıyım?
Cevapla