Sevgilim annesine her seyi alirken bana ve anneme cicek bile almiyorsa bu iliskide deger gormuyor muyum?

Sevgilimle güzel giden bir ilişkimiz var. 2 yıllık bir ilişki. Ailesi beni tanır benim ailem de bilir onu ama çok samimi olmazlar.
Sevgilim bazen anneme git filan derdi gidip bir çayını içerdim. Arada annesine hediye aldım 2 kez. Özel günlerde arardım. Kendisi de buna karşılık istese bir parça bir şey alıp yanına gittiğimde verebilirdi. 6 7 ayda bir uğrarım 1 saatliğine. Çok gitmem yani
Yanına gidince kadın çok sıcak davranır ne yapacağını bilemez öyle ki hop oturup hop kalkar kek börek kahve vs. Sıkı sıkı sarılır bana
Hatta bir keresinde duş almıştım kendi elleriyle kuruttu saçlarımı

Ama ben gitmeyince aramayınca kadın da aramıyor.

Gözüm açıldı artık yani o yüzük parmağıma takılmayana kadar ismini bile ağzıma almam artık. Benim annem ölmüş mü ben milletin annesine kendimi yapıştırıyorum.

Dediğim gibi her gittiğimde elim dolu gittim pahalı sayılacak hediyeler aldım.
Ama mesela sevgilim bugün annesine çiçek almış ama bana sadece soruyor alalım mı annene diye. Ben onun annesine alırken sadece diyorum ki adres at.
Ben de sinirlendim bugün. Annesine çiçek almış fotoğraflarını atmış bana da diyor seninkine de alalım mı gerek yok dedim peki o zaman dedi.
Yani adresimi biliyorsun değil mi.

Ben de gerek yok ben ölmüş müyüm ben alırım dedim aynen aynen alırsın dedi şimdi siparişi oluşturduktan sonra buraya girdim
.
Sadece anneme değil bana da çiçek almadı 2 yılda. Sadece 1 kere işe girdiğimde sevgilim olduğu belli olsun diye aldı. 2 yıl geçti üstünden
Söyledim istiyorum diye para yok bakarız vs dedi sana saksı çiçeği alayım mı dedi. Evi var arabası var 70k maaşı var bir gün çıkınca min 3k hesap ödüyoruz bana gelince para yok annesine her şeyin en iyisini alıyor benim kendi doğum günü pastamı bile ben aldım
Sevgilim annesine her seyi alirken bana ve anneme cicek bile almiyorsa bu iliskide deger gormuyor muyum?
Cevapla