Sevgilimle güzel giden bir ilişkimiz var. 2 yıllık bir ilişki. Ailesi beni tanır benim ailem de bilir onu ama çok samimi olmazlar.
Sevgilim bazen anneme git filan derdi gidip bir çayını içerdim. Arada annesine hediye aldım 2 kez. Özel günlerde arardım. Kendisi de buna karşılık istese bir parça bir şey alıp yanına gittiğimde verebilirdi. 6 7 ayda bir uğrarım 1 saatliğine. Çok gitmem yani
Yanına gidince kadın çok sıcak davranır ne yapacağını bilemez öyle ki hop oturup hop kalkar kek börek kahve vs. Sıkı sıkı sarılır bana
Hatta bir keresinde duş almıştım kendi elleriyle kuruttu saçlarımı
Ama ben gitmeyince aramayınca kadın da aramıyor.
Gözüm açıldı artık yani o yüzük parmağıma takılmayana kadar ismini bile ağzıma almam artık. Benim annem ölmüş mü ben milletin annesine kendimi yapıştırıyorum.
Dediğim gibi her gittiğimde elim dolu gittim pahalı sayılacak hediyeler aldım.
Ama mesela sevgilim bugün annesine çiçek almış ama bana sadece soruyor alalım mı annene diye. Ben onun annesine alırken sadece diyorum ki adres at.
Ben de sinirlendim bugün. Annesine çiçek almış fotoğraflarını atmış bana da diyor seninkine de alalım mı gerek yok dedim peki o zaman dedi.
Yani adresimi biliyorsun değil mi.
Ben de gerek yok ben ölmüş müyüm ben alırım dedim aynen aynen alırsın dedi şimdi siparişi oluşturduktan sonra buraya girdim
.
Sadece anneme değil bana da çiçek almadı 2 yılda. Sadece 1 kere işe girdiğimde sevgilim olduğu belli olsun diye aldı. 2 yıl geçti üstünden
Söyledim istiyorum diye para yok bakarız vs dedi sana saksı çiçeği alayım mı dedi. Evi var arabası var 70k maaşı var bir gün çıkınca min 3k hesap ödüyoruz bana gelince para yok annesine her şeyin en iyisini alıyor benim kendi doğum günü pastamı bile ben aldım
Sevgilim bazen anneme git filan derdi gidip bir çayını içerdim. Arada annesine hediye aldım 2 kez. Özel günlerde arardım. Kendisi de buna karşılık istese bir parça bir şey alıp yanına gittiğimde verebilirdi. 6 7 ayda bir uğrarım 1 saatliğine. Çok gitmem yani
Yanına gidince kadın çok sıcak davranır ne yapacağını bilemez öyle ki hop oturup hop kalkar kek börek kahve vs. Sıkı sıkı sarılır bana
Hatta bir keresinde duş almıştım kendi elleriyle kuruttu saçlarımı
Ama ben gitmeyince aramayınca kadın da aramıyor.
Gözüm açıldı artık yani o yüzük parmağıma takılmayana kadar ismini bile ağzıma almam artık. Benim annem ölmüş mü ben milletin annesine kendimi yapıştırıyorum.
Dediğim gibi her gittiğimde elim dolu gittim pahalı sayılacak hediyeler aldım.
Ama mesela sevgilim bugün annesine çiçek almış ama bana sadece soruyor alalım mı annene diye. Ben onun annesine alırken sadece diyorum ki adres at.
Ben de sinirlendim bugün. Annesine çiçek almış fotoğraflarını atmış bana da diyor seninkine de alalım mı gerek yok dedim peki o zaman dedi.
Yani adresimi biliyorsun değil mi.
Ben de gerek yok ben ölmüş müyüm ben alırım dedim aynen aynen alırsın dedi şimdi siparişi oluşturduktan sonra buraya girdim
.
Sadece anneme değil bana da çiçek almadı 2 yılda. Sadece 1 kere işe girdiğimde sevgilim olduğu belli olsun diye aldı. 2 yıl geçti üstünden
Söyledim istiyorum diye para yok bakarız vs dedi sana saksı çiçeği alayım mı dedi. Evi var arabası var 70k maaşı var bir gün çıkınca min 3k hesap ödüyoruz bana gelince para yok annesine her şeyin en iyisini alıyor benim kendi doğum günü pastamı bile ben aldım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer