Astrolojinin doğruluk payı var mı yok mu?

Merhaba arkadaşlar bu benim ilk sorum. Aslında sorumla alakasızım, burçlarla hiç ilgilenmem ve sohbetinden de pek hoşlanmam. Ancak arkadaş ortamlarımda sık sık dile gelmeye başladı bu konu son günlerde. En son sevgilimin burcu Teraziymiş, Benimkisi Akrep. (Yükselenim Koç) Birbirimizden her ne kadar hoşlansakta aslında anlaşamıyoruz. Çünkü egosu uzun bir yol olmuş, kendisinede söyledim. Biraz kendini beğenmişlikte var ve bundan hiç hoşlanmam. Neysek O'yuz değil mi? Yanımda ağladı ve yine kıyamadım. Ama oda anladı bir süre sonra yapamayacağımızı. Sorumun aslı şu. İlişkilerde astrolojinin doğruluk payı var mı yok mu ?
Astrolojinin doğruluk payı var mı yok mu?
Cevapla