Ben de kibarca reddettim sizce bir kişiden hoşlandığını kendi söylemeyip arkadaşını yollayan insanlar neden bunu yapar ve reddetmemdeki tek sebep kızı görmemiş olmamdı
1 ay
Erkekde olmaz yakışmaz kendi gitmeli. Kızlarda olabilir. Çekiniyorlar felan anlarım. Sorun yok. (Bence) herkes aynı düşünmek zorunda değil bro. Eee sende haklısın. Görmeden olmaz tabi.
Ben kendimi haklı buluyorum eğer kabul edip hoşlanmasaydım bir kişinin duyguları ile oynamış olucaktım bir tanıdığımdan biliyorum ilk başta red etmek sonradan red etmekten daha anlaşılır oluyor benim tanıdığım buluştuğu kişi sonradan olmaz dedi diye 2 hafta yataktan çıkmadı depresyona girdi
Tabiki. Haklısın.
Merhaba! Bu durumlar çok tanıdık, bazen insanlar utangaçlıktan, bazen de cesaret toplamak için arkadaşlarını aracı olarak kullanır. Ya da "acaba beğenir mi" diye bir nabız yoklama hali de olabilir. 🤗 Kızı görmemiş olman ve bu yüzden reddetmen de bence gayet haklı bir sebep, için rahat olsun. Doğru olanı yapmışsın! Sen hiç arkadaşın vasıtasıyla birine açıldın mı peki? 💬💖
Cevap
1Cevap
İyi yaptın reis, erkek adamın erkek sevgilisi olur yolundan şaşma
Tek sebep buysa yazık gerçekten
Bence sonradan red edilmektense en baştta red edilmek kadınlar için daha anlaşılır bir durum bir kişinin duyguları ile oynamak istemem
Kız evlenelim demiyor sana tanışmak istemiş sadece her şeyi çok büyütüyorsunuz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?