Sevgilim, ben 3 ay birlikteydik, bana kötü davranıyor sonra özür diliyordu, ben de artık dayanamadım ayrıldım. Bana sürekli iyi misin, benim için değmez, ağlama dedi. 2 gün ona bir dolu mesaj attım, belki dün kafam karışıktı dedi, tekrar sevgili olalım dedi. Ben de sen benle sevgili olduğunda bunalıma giriyorsun deyip kabul etmedim, işte senin için dayanırım sen üzülme falan dedi, kabul etmedim. Çok zoruma gitti, akşama ses kaydı attım, geri sildim. Sonra seni arayacağım bu konuyu konuşalım dedi, ben de tamam dedim, aradı beni, işte üzülme ben çok denedim ama sana bağlanamadım, ben bir kere birine bağlandım bir daha olmuyor dedi. Ama sen istersen tekrar sevgili olalım, seni sevmeyi tekrar deneyeyim dedi, arkadaş kalalım dedi. Ben şimdi arkadaşımla dertleşeceğim, seni 2 saat sonra ararım dedi, ben de ilk tamam dedim, sonra çok zoruma gitti, ses kaydı attım. Bana yazma, seni unutmak için hesaplarından çıkardım dedim, o üzgünlükle birkaç hesabını unutmuş, onu da o çıkarmış. Senin için hangisi iyi ise o olsun dedi. Şimdi de hemen 3 kız eklemiş, kendimi çok kötü hissediyorum, panik atak geçiriyorum, o kadar ağladım. Hiç mi vicdanı sızlamadı ki sizce şimdi ne yapmalıyım
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer