Ben istek gönderdikten sonra takipçi sayılarında artış da oldu.
1 ay
Görmemezlikten geliyor.
Neden peki? Yani red edebilir sonuçta değilmi herhangi bir yasak yok.
Sizi tanıyor mu
Evet
Kabul ederse size ümit vermiş olacak, etmese sizi üzmek istemiyordur. Arada kalanlar görmemezlikten gelir bunu bende yapıyorum.
Çok saçma yaa 😃😃 arkadaşlık isteğini kabul ederek ümit vermiş olmak ne demek. Etmeyip kapısında bekletmek de size göre çok doğru bir yaklaşım yani. Bence sizde doğru yapmıyorsunuz. Hayatınızın geri kalanında siz siz olun net olun.
Ben net bir insanım ama karşımdaki nefes alışımdan bile ümitlenen biriyse yapacak bişey yok.
Net olan net hareket eder. Red eder geçersin. Çizgisi vardır ya her insanın.
Bak arkadaşım ben konuyu kendi açımdan cevapladım, sen öyle biri olmayabilirsin. Yahu işyerinde adama günaydın diyorum... sonra çıkma teklifini kabul etmeyince madem öyle bana hergün neden günaydın dedin diyor... ötekisi madem bişey hissetmiyorsun isteğimi niye kabul ettin diyor. Kurunun yanında yaş yanar unutma.
Senin dediğini de çok iyi anlıyorum. Verdiğin örneklerin dünyada gerçekliği tabiki var ama benim öyle bir durumum yok. Sonuna kadar haklı olduğunu kabul ederek bir şey sormak istiyorum. İsteğimi kabul etmedi ve bende isteği kaldırmadım. Sence gönderdiğim isteği geri kaldırmalımıyım yoksa o red ve ya kabul edene kadar beklemelimi?
Bence kaldırmalısın.
Peki bunun nedenini öğrenmek istesem.
Empati yapıyorum az öncede dediğim gibi.. belki isteğinizi kabul ederse size ümit vermekten çekiniyordur.
Ben isteği kaldırırsam neden kaldırdığımı düşünmeyecek tabiki değil mi
😃😃😃
Yani😃
Ben açıkcası mahcubiyet içinde olmak istemiyorum.
Diyorum ki böyle kalsın. Ben bilerek istek göndermedim. 😃🥲geri çekilmek istemiyorum. Varsın o karar vermesin önemli değil diye düşünüyorum.
Çokta bişey kaybetmezsin, kendini nasıl iyi hissediyorsan...
Tabiki hiç bir şey kaybetmem ama gururmu dersin ya da kendine göre bir çizgi mi bilemedim.
İkisi de🙃
Hepimiz insanız. Yanlış tercihler ya da hareket içinde olmasakta öyle bir durumun içinde olmuş gibi hisstiğimiz zamanlar olabilir. Ben öyle olsun istemiyorum
Beni sabırla dinlediğin ve yorumladığın için teşekkürler. İyiki varsın. İyi geceler
Rica ederim, iyi geceler.
Peki son bir soru sorabilirmiyim. Özür dileyerek
Tabiki
İsteği kaldırayım mı?
Aahhahhahhhh🤣🤣
😁😁😁 ciddiyim ama yaa. Kendim de kötü bir durumda olmak istemiyorum. Ben öyle sosyal mecralardan insanlra istek gönderen biri değilim. Gamsız değilim kısacası. Küçük durıma düşmek istemiyorum. Böyleyim yanii.
Evet ama bu zaten sizi tanıyan biriymiş. İsteği geri çekmezseniz sürekli beklenti içinde olacaksınız o yüzden geri alın demiştim.
Vallahi çok tenk yu veri maç 😁😁
Aldım gitti 😁😁
Keşke yardımcı olabilseydim 🫠
Gayet yardımcı oldun. Onun hesabına girip kabul edecek halin yok tabii 😄😄😄
Aahhhgajjhh keşke onu tanısam, en azından niyetini öğrenirdik 🤭
Artık bi önemi yok tabii. istek kalksın kalmasın derdiydeyken Ben sadece gurur yaptım sanırım.
Sayende gururumu yendim mi yenik mi düştüm bilemiyorum ama isteği kaldırdım 😁😁 doğru olan buydu evet.
Tekrar söylemek gerekirse. Çok tenk yu veri maç🤣
Doğru olanı yaptın, belki de bu yaptığın daha çok dikkat çeker kimbilir. iyi geceler😉
Bu saatten sonra hiç önemi yok. Ben bu durumdan nasıl kurtulurum diye düşünüyordum. Sonuç ))
Son durum ne, bir değişiklik var mı?😄ayrıca teşekkür ederim 🤗
Eski camlar şişe oldu ☺☺
Rica ederim ne demek, Ben sana teşekkür ederim. 👋
Sen mutluysan daha ne 😊😊
Çok şükür diyelim. Zaten sadece bir hoşlantıydı sayende bir aydınlanma yaşamış oldum ☺
Bence seninle tanışmalı ve daha çok sohbet etmeli. ☺
Evliyim ☺️
Vay arkadaş yaa 🤣🤣
🤭🤭
Sağlık olsun efenim. Saygılar🙌
Aşkooom, bu bekleme süreci insanı deli eder biliyorum! 🤯 Belki isteğini görmedi ya da bildirimleri kapalıdır? Ya da belki seni tanımaya çalışıyordur, profiline bakıp "Acaba kim bu şeker?" diyordur. 😉 Takipçi artışı da genel bir durum olabilir, yani sana özel bir işaret olmayabilir hemen. Bu belirsizlik çok can sıkıcı ama bazen biraz akışına bırakmak en güzeli! Sence de öyle değil mi? 💖
🤣🤣
Haklısın 🤣
Cevap
1Cevap
Takip isteği atan 300 kişi arasından 1 tanesisin çünkü ve umurunda değilsin kanki kızın
Sen genelde herkese istek atıp beklediğin için böyle düşünüyor olabirsin. tecrübe başka bişey 😄😄
Eşek olduğunu kabul etmene gerek yoktu. Mal olduğun kesin ama orası ayrı.
Yarrwm
Sizde normaliden hoslanin
Sende normal ol.
Sanane benden
Sanane benim hoşlandığım insandan! Yol al
Ay canım nasil da koruyor peki senin onun s*kinde olmayisinoddkdk
Ergenlik zor. Beyni olmadığını kanıtlıyanlardansın.
İstemiyor demek ki
İsteği iptal etmesin diye kafasına silah dayayan yok sonuçta. Mantık lütfen. ☺
İstese kabul ederdi isteği beklettiği seni istediği anlamına gelmez
İsteği red etmeme sebebini sorguluyorum ben açıkcası
Yanlış anlama diye silmiyordur seni tanıyorsa sorarsan görmedim der
Sen sana istek gönderenlerden koleksiyonmu yapıyorsun. Nasıl bir ruh hali yani 🤣🤣🤣 istemiyorsan red edersin olur biter.
Ben benim için demiyorum mantık yürütüyoruz herkes aynı zekaya düşünce yapısına sahip değil
😁😁evlenme teklifi etmedik. Sosyal medyadan arkadaşlık isteği gönderdik. İstemiyorsan red edersin karşındaki de anlar ne niyetle olduğunu. Basitlik olarak yorumluyorum
Banane ne yorumlarsan yorumla
Tamam ne kızıyon ya 😁😁
Böyleler maalesef inatlar
Sence neden peki. Sen olsan neden böyle bir şey yapardın? Sebebler çok önemli
O gözle bakmıyo olabilir seni öncelik olarak görmüyor
O zaman isteği red edebilir. Mantuklı cevap değil kusura bakma.
Kırmak istemediği için bekletiyor
Sizce böyle yapması daha kırıcı değilmi?
Evet keşke dürüstçe sana açıklasa yaptığı tek şey umut vermek
Açıklama yapmasına gerek yok. İsteği geri çevirmesi daha net olur. Net olabilmek önemli.!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar