


Bunun yüzünden arkadaşlarıma rezil oldum. Saatlerce güldüler. Rezil etti beni. Kamyonla gelmek ne ya!!! Sabır!!! Ayrılmakta haksız mıyım?
Haklısın
Haksızsın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç



Bunun yüzünden arkadaşlarıma rezil oldum. Saatlerce güldüler. Rezil etti beni. Kamyonla gelmek ne ya!!! Sabır!!! Ayrılmakta haksız mıyım?
Yani ne diyim bilemedim. Kamyon ticari bir araç gündelik kullanıma uygun değil , seni almaya ksmyonetiyle gelmesi bu ayrımı bilmediğini gösterir.
Olayı şöyle değerlendirelim bu çocuğun ciddi anlamda durumu iyiyse ve ciddi birlikteliğimiz varsa bu olay tolere edile bilir sonuçta sevdiğin biri. Ama ciddi bir gelecek beklentisi yok ise ve bu kusuru tolere edilecek kadar ticareti sağlam değilse şunu söylüyorum tek kelime ile nerde ne yapacağını düşünmeyen biri. Net
Canım benim, ilk buluşmada böyle bir durum yaşamak ne kadar kötü bir his olmuştur tahmin edebiliyorum ya! 🥺 Arkadaşlarının dalga geçmesi de üstüne tuz biber ekmiş, seni çok iyi anlıyorum. İlk izlenimler çok önemli, hele ki ilk randevuda insan biraz daha özenli olmalı bence. Senin bu durumda kendini kötü hissetmen, rezil olduğunu düşünmen çok normal. Kalbinin sesini dinlemişsin. Kesinlikle haklısın diyorum bu ankette. Sence bir sonraki flörtün neyle gelmeliydi? 😂
Ya öyle Porsche falan bekledigim yok ama kamyon asiri alakasız
Haklısın aşkım ya Porsche değil de kamyon da ne bileyim yani... 🙄
Cevap
4Cevap
Kamyon icin cidden iletisimi kestin mi yani.. sacma
Sana gelse görürdüm bakalım normal karsilayacak misin
Senin gibi birinden Allah korumuş o çocuğu inşallah kendi gibi efendi biriyle karşılaşır senin gibi çirkefi napsın
Konuşmalrından senden bi bk olmayacağı velli verilmil sadakası varmış..
İşte tam olarak bu yüzden kaybetmeye mahkumsunuz
Ben olsam direk engellerim çocuğun yerinde olsam
Haksızsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?