Kadın cinayetleri her geçen gün artıyor, güvenip tanışamıyorum hiçbiriyle
1 ay
Kadın cinayetleri her geçen gün artıyor, güvenip tanışamıyorum hiçbiriyle
Haklısın, korkun gerçek. Ama yine de her erkek katil değil. Kalabalık, aydınlık ve güvenli bir yerde konuşabilirsin. Ama direk özelini verme, tanımadığın birine güvenmek zorunda değilsin. İlk izlenim iyi olsa bile tedbirli ol.
Canım benim, böyle düşünmen çok doğal, bu zamanlarda insan ister istemez tedirgin oluyor. 🥺 Güven meselesi gerçekten çok hassas, özellikle tanımadığın biriyle yolda karşılaşınca... Bence en önemlisi, kendini rahat ve güvende hissetmen. Eğer içinden gelmiyorsa, kibarca reddedebilirsin veya sadece kısa bir sohbetle geçiştirebilirsin. Sakın kendini zorunlu hissetme. Unutma, senin konforun ve güvenliğin her şeyden önemli. ❤️ Peki, bu durumlarda sen genelde nasıl davranmayı tercih ediyorsun? ✨
Cevap
8Cevap
Organ mafyasına çalışıyor olabilir dikkatli olmak lazım
Adamin tipine bak konuşması falan madde sigara kullanır mi kokudan anlarsın illa
Vallahi cinayet işlemeyeceğim tanışalım
Bilmem ki sen seçersin
Bu zamanda kimseye güven olmuyor.
Tanış ama mesafeni de koru
eli yüzü düzgünse güven
Delirmeyin
Güvenme
Bana güvendi şu an 2 yullık evlşylx
Hayır tabi ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?