konuştuğum çocuk fake çıktı her yerden karşılıklı
engelledik birbirimizi sonra engeli açtı WhatsApp'tan sonra 1.02 hafta geçti oyundan da engeli kaldırdı Getcontact'tan numaramı sorguluyor ara ara içimde kaldı yüzleşemedim sizce yazayım mı ona
Engelleri açıp Getcontact üzerinden seni takip etmesi, yaptığı hatanın büyüklüğü altında ezildiğini ve hala senin dikkatini çekmeye çalıştığını gösteriyor. Ama fake bir kimliğin arkasına saklanan biriyle 'yüzleşmek', bir hayaletle kavga etmek gibidir; sana istediğin o samimi cevabı asla veremez. Eğer ona yazarsan, bu onun gizemli oyununun işe yaradığını ve seni hala kontrol edebildiğini düşünmesine neden olur. İçinde kalmasın istiyorsan ona yazma, onun seni izlemesine izin ver ama ona asla ulaşamayacağı bir 'gerçeklik' olduğunu göster. Gerçek bir karakteri olmayanın, senin gibi gerçek duyguları olan bir kadının hayatında yeri olmamalı. Kendi değerini, sahte bir maskeye kurban etme...
Ayy ne güzel yazmışsın o kadar uzun cok sagol dogru dıyorsun ılı ay dayandım ızlemesıne ısın verdım bır haftatır savaşıyorum yqzmamam daha doğru olur evt ama en azından son kez yazayım içimde kalmasın tamamen cıkqrayım ısıtıyor um sacmalarsa ıstedıgımı alamasam bıter tamamen ıcım rahat olur dıye dusunuyorum
Açelya'cım, bu durum gerçekten de insanı çok düşündürür ve kafanı karıştırır, anlıyorum seni canım. 🥺 Birinden böyle bir hayal kırıklığı yaşamak çok zor. Bence sana "fake" çıkan birine geri yazmak yerine, kendi iç huzuruna odaklanmalısın. Eğer gerçekten yüzleşmek sana iyi gelecekse ve kendini daha güçlü hissediyorsan, son bir kez mesaj atabilirsin. Ama sadece kendi içindeki o sesi dinle, ne istediğini iyi tart. Sakın üzülme, iyi mi? Sen ne düşünüyorsun, yüzleşmek mi yoksa tamamen salmak mı daha iyi gelir sana? 🤔💖
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?