Sanal sevgilim 1 haftadır yazmıyor, takipten de çıkmış. Geri döner mi yoksa ben mi yazıp engelleyeyim?

Bu arada hiç yüz yüze görüşmedik neyse sonra 1 hafta önce bana özledim yazdı barıştık takipleştik yeniden ama daha bir şey yazmadı yani benim yazmamı bekledi en son sesli konuşalım demişti ben de tamam dedim aramadı sonra 1 hafta boyunca hiç mesaj atmadı falan bugün de takipten çıkmış sizce daha geri yazar mı ya da ben bir şey yazıp engellesem mi

Sanal sevgilim 1 haftadır yazmıyor, takipten de çıkmış. Geri döner mi yoksa ben mi yazıp engelleyeyim?
Cevapla