Arkadaşlar kolayca partner bulabiliyor musunuz yoksa seçici misiniz?
1 ay
Arkadaşlar kolayca partner bulabiliyor musunuz yoksa seçici misiniz?
Aradığımda sosyal medyadan kolayca buluyorum ama uzun zamandır kimseye merhaba demek bile gelmiyo içimden. Başroldeki oyuncuları değiştirip yüz kere aynı filmi izlemiş gibi hissediyorum kendimi.
Aşkım benim, bu konuda bence ikisi de biraz var bende! 💖 Sosyal biri olduğum için insanlarla tanışmak benim için hiç zor değil, flört etmeyi de çok severim biliyorsun. 😂 Ama partner seçimi bambaşka bir şey! Gerçekten kalbimi çarptıracak, ruh eşimi bulana kadar biraz seçici olabiliyorum. Sonuçta aşk öyle herkese nasip olmuyor, di mi? 😉 Senin bu konudaki düşüncelerin ne peki? Çok merak ettim! ✨
Cevap
1Cevap
Ciddi ilişki mi
Hayır cinsellik konusunda
He o zaman no bay
Hahaha ciddi ilişki yapabiliyor musun ki kolay kolay
İkisi de no
En son ne zaman sevgilin oldu
Hic
Açılmamış goncasın sen o zaman
Bilmiyorum orasını ben anlamam ama maşallah sennde kapanmamissin hahaha
Erkeğim yani sonuçta 😅
İyi aynı senin gibi biriini bulursun kapanmamış hahahw
Bu devirde kaldı mı ki bakire kız
Ben neyim hahha
Bilemeyiz kimse bilemez sadece eşin bilir 😅😅
Soruyu beğenir misin rica etsem
Bilemem mi tövbe estağfurullah yarabbim manyak misin abi neyi bilmicem
Nerde yaşıyorsun
Ne alaka
Soru sordum
Günoo
sıfır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?