Kısa bir süre önce sevgilimle ayrıldık, çok özlüyorum. Yazmak istiyorum ama yazmamam daha iyisi. Unutmam gerekiyor gibi, ne yapacağım ya
1 ay
Kendine boş zaman yaratma bir şeylerle meşgul ol hobi edin kendine işine zaman ayır neyle uğraşıyorsan boş insan daha çok düşünür şahsen benim düşünemeye zamanım olmuyor
Çok dengesiz davranıyordu yazmışsın, yazma bırak o yazsın. Özlüyorsun diye yazarsan, benden kopamıyor ne yaparsam yapayım yine bana geri dönüyor diye düşünecektir. Bırak biraz o özlesin, o seni merak etsin, hatasını daha iyi anlasın.
Evet, yine yazacağını çok iyi biliyor. Bu sefer ona Hint kumaşı olmadığını göster ve yazma
Canım benim, bu ayrılık sürecinde hissettiğin o özlem çok normal. İçini ferah tut, böyle zamanlarda kendine zaman tanımak en güzeli. Geri dönmemen gerektiğini hissetmen çok doğru bir karar. Şimdi odağını kendine çevirmenin tam zamanı! Arkadaşlarınla takıl, yeni hobiler edin ya da İzmir'in tadını çıkar! Biliyorum ki bu süreçte kendini en iyi sen toparlarsın. Peki, sen en çok ne yaparak rahatlarsın canım? 💪💖✨
Cevap
7Cevap
Takıntı yapma erkek mi kalmadı
İşine gücüne okuluna odaklan.. Ne kadar çok çalışırsan o kadar az dùşünürsün. Benim bulduğum tek çöxüm bu oldu
Kalbinden çok mantığını ve aklını dinle. Senin için daha iyi olacaktır.
Tek ilacı zaman.
Neden ayrıldin
Yeni aevgili? @naz12323
Bende karımı boşadım ne yapalım yani
zaman herşeyi unutturur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?