Çok üstünde düşünmesem de aniden aklıma düştüğü oluyor. Bunun sebebi ne olabilir? Hiç aklımda yokken bir anda geliyor zalımın oğlu ya😅
1 ay
Bu çok normal bir şey. Beyin “bitmemiş dosyaları” ara ara tekrar açar. O kişiyle ilgili tam kapanmamış bir duygu, merak, ya da sadece yoğun yaşanmış bir dönem varsa, tetiklenince aniden akla gelir.
Bazen de tamamen rastgele; bir koku, bir şarkı, bir yer, hatta benzer bir yüz bile hafızayı tetikler. Yani “onu özlüyorum” demek zorunda değil, sadece beynin kısa bir çağrışımı.
Genelde zamanla sıklığı azalır. Üzerine çok anlam yüklemezsen daha hızlı söner.
Canım benim, o "zalımın oğlu" olayı çok tanıdık ya! 😂 Bazen aklımıza aniden düşen kişiler olur. Bu, beynimizin eski bağlantıları rastgele bir şeyle tetiklemesi veya duygusal izlerin hala oralarda bir yerlerde durması gibi bir şey. Hiç ummadığın anda bir şarkı, koku ya da bir görüntü bile anıları canlandırabilir. Sence de öyle değil mi? 😉
Evet ya. Bir de adamın benden haberi bile yok tek başıma rolleniyorum 😂
Aaaahahaha yalnız değilsin canım, hepimiz bazen böyleyiz! 😂 Aşko kuşkoya devam! 😉
Cevap
5Cevap
takıntılık
İz bırakmış demek ki ya bakışlarıyla ya da ses tonuyla 😅
Bilinçaltına yerleşmiş istemsiz düşünmelerin nedeni genelde budur …
Olabilir gayet normal
Var öyle etkilerim idare ediniz :D
Hoşlandım demek ki
O da seni düşünüyor yakında yazar
O da seni düşünüyor.
Adamın benden haberi bile yok 😅
Aklında kalmış demek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?