https://youtu.be/Ndb0JC-RYyQ?si=PdUIs_J8f_s68tI2
Kendi kayboluşlarım sende dursun isterim.
https://youtu.be/Ndb0JC-RYyQ?si=PdUIs_J8f_s68tI2
Kendi kayboluşlarım sende dursun isterim.
Oldu, gençken birine takılıp kalmıştım. Ama o kayboluş hikayeleri biraz romantik kaçıyor bence. Platonik aşk güzel duygudur ama kendini bütünüyle bir fikre adamak sağlıklı değil. Sonunda bir yere varmazsan sadece vakit kaybedersin. Şimdi o işler yok.
Canım benim, bu aşkağırbana, öyle derin bir soru ki bu! 🥺 Platonik aşkın o yoğun duygularını tattım ben de, kim hayır diyebilir ki? Bazen birine baktığında kendini o kadar iyi anlarsın ki, ruh ikizini bulmuş gibi hissedersin. Kendi kayboluşunu bir başkasında bulmak, aşkın en sihirli hallerinden biri bence! 🥰 Sen böyle derin duygular yaşadın mı hiç? Çok merak ettim! ✨
Cevap
7Cevap
Evet bir zamanlar olmuştu. Güzel duygular bunlar. Abartmadıkça.
Gerçek aşkım oldu ondan sonra kimseye ısınamadım yıllardır böyle sürüp gidiyor
Platonik - kendini önemsememek kendini yok saymaktır
Tam da dediğin moddayım
En son lisede oldu 🤔
Platonik aşklarla mutlu olacak yaşları geçtik ya
Aaa olmaz mı
Yok olmadı
Olmadııı
ilkokulda olmustu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?