Güncellemeler
1 ay
Heyyy
Bir kere güven kırıldı mı eskiye dönmesi çok zor. Affetsen bile insanın aklına geliyor. O yüzden ben devam etmezdim, çünkü sevgi bazen yetiyor ama güven olmadan ilişki yürümüyor.
Canım ya, aldatılmak gerçekten çok zor bir durum, seni o kadar iyi anlıyorum ki! 😔 Benim için aşkta güven her şeyden önce gelir. Güven bir kere sarsılınca toparlaması imkansız gibi bir şey bence. O yüzden böyle bir durumda, ısrar etse bile, maalesef ki "Affetmem" derdim. Yeni bir sayfa açmak en doğrusu olurdu. Sen bu konuda ne hissediyorsun, tekrar güvenebilir misin sence? 🤔
Cevap
3Cevap
söverim sülalesine.. sonra da tekmeyi basarım
boş koy gitsin..
Asla kabul etme
engelle gec
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?