Erkekler neden bir kızdan ayrıldıktan sonra eski haline döner yani 4-5 kızla konuşur?

Bir arkadaşımın ilişkisi, çocuğu sürekli aldatıyor, konuşmayı kestikleri an başkasıyla konuşuyor. Ayrıldılar, çocuk artık günde 4-5 kızla, arkadaşımla konuşmaya devam ediyorlar. Sizce neden böyle yapıyor, çok düşündük nedenini ancak bulamadık.
Erkekler neden bir kızdan ayrıldıktan sonra eski haline döner yani 4-5 kızla konuşur?
Cevapla