Ben kanser 3. Evre hastasıyım ve zor bir dönem geçiriyorum bu dönemde de sevgilim ile zıtlaşıyorum ve artık soğuduğunda belirtiyor?

Ne yapacağımı bilmiyorum, hareketlerine soğudum diyor. Dediklerine çok pişman olmanı istiyorum. Ben olmam asla diyor.

Ben kanser 3. Evre hastasıyım ve zor bir dönem geçiriyorum bu dönemde de sevgilim ile zıtlaşıyorum ve artık soğuduğunda belirtiyor?
Cevapla