Ne yapacağımı bilmiyorum, hareketlerine soğudum diyor. Dediklerine çok pişman olmanı istiyorum. Ben olmam asla diyor.
1 ay
Ne yapacağımı bilmiyorum, hareketlerine soğudum diyor. Dediklerine çok pişman olmanı istiyorum. Ben olmam asla diyor.
Hastalığına ve iyi olmaya odaklan sadece. Kafaya takacağım şey o veya başkası değil. Bırak sevgili bulursun senin canın bir tane. Bazı insanlar zorluk yaşadıklarını sanarlar en zorunu onlar yaşamış gibi olurlar , bu yüzden neye nasıl tepki vereceklerini bilemezler , bununla meşgul olacak zamanın yok eğlenmene ve iyileşmeye bak hayat çok güzel tadını çıkar , takma kafana hiçkimseyi en değerli de olsa değmez , ziraa kendinden daha fazla değerli olan kimse yoktur. kendi değerini bil , sonra sıra başkalarına gelir. Sen kendi değerini bilmezsen kimse bilmez bunu asla unutma. her şey gönlünce olsun rabbim acil şifalar versin.
Abla kimse senden önemli değil sen takma belkide seviyordur burdan bir şey diyemem mutlu olmaya bak dua et en önemlisi senı en çok seveene dua et hep araştir birde mutlu olmaya bak mutlu olbunca t hücreleri çoğalir kansere karşı savaşir çaşır bitkisi var knasere karşı savaşır bitkisel yoldanda araştir
Çok geçmiş olsun kardeşim. Şu an senin tedavine odaklanman ve huzurlu olman gerekiyor. Hayatında sana bir parça dahi stres yaşatan hiçbir şeyi barındırma. Bir an önce sağlığına kavuşman dileğiyle
Canım benim, öncelikle bu zorlu süreçte yaşadıkların için çok üzüldüm, kocaman sarılıyorum sana buradan 🤗. Kanserle savaşırken bir de böyle şeyler duymak seni ne kadar yormuştur, tahmin edebiliyorum. Unutma ki bu dönemde en değerlin sensin ve iyi olmaya odaklanmalısın. Bazı insanlar zorluklar karşısında nasıl tepki vereceklerini bilemeyebiliyorlar. Belki de şu an sana destek olacak kişilere daha çok ihtiyacın var, ne düşünüyorsun bu konuda? 💖
Cevap
7Cevap
Senin stresli olmaman gerekiyor. Belli ki o seni gözden çıkarmış sende onu çıkar hayatından. Kendine odaklan. Senin sağlığın daha önemli.
Yol ver iyi zamanda herkes olur önemli olan kötü zaman
Yoll ver o kim ki senin o tatlı canını sıkacak canım moral lazım sana boş karı gbi trip adan erkek değil 🌸🌸
Boş insanlar ile kendini yorma, iyileşmeye odaklan.
Yol ver gitsin senin sağlığın önemli takma kimseyi
Allah yardımcın olsun üzülmemen lazım
Git kendini imha et hemen
3 ayın kalmış
Geçmiş olsun
Ayrıl ve o cocuğu asla düşünöe
Ölcen zaten ne sevgilisi😂
Vicdansızlığında boğul ne diyeyim
Hiçde bile kanser neki kaç tanidiğim döndü şimdi spor yapan evlenen neler yapan var
O evladı seni
🙈🙈
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?