Birkaç kelime edemeyecek ya da sesini bile duyamayacak kadar ulaşma araçları kapalı kişiyi özlemeyi siz olsanız nasıl bırakırdınız?

Birkaç kelime edemeyecek ya da sesini bile duyamayacak kadar ulaşma araçları kapalı kişiyi özlemeyi siz olsanız nasıl bırakırdınız?

Cevap
3Cevap
Dikktini başka yöne çevirmek lazım.. Ama unuttum demek bile hatırlamaktır pekte kaçamazsın
Geçer..
Eskibir hayal kırıklığı diyeceksin🤷♀️
O da bi şey mi ben adını bilmediğim birinin imkansızlığını yaşamıştım
Aileler mi izin vermiyor
Anladım imksizsa evli o zaman yani boyle bir durum yoksa yine de bir şekilde ulaş ozluyorsan seviyorsun ömür boyu da ara ara akla gelen insanla da olmaz beraber olma imkanın varsa bence dene tabi evli degilse
Hayır ne evlisi evli falan değil. Bizim durum farklı yaklaşık 9 ay konuştuk ama adı konmayan bir konuşmaydı. Birbirimize kısa sürede çok alıştık kaynaştık ama onun hazır olmamasından ve psikolojik durumlarından dolayı adı konamadı hiçbir zaman. Sadece flörtümsü bir durum vardı. Onun dışında birbirimizi tamamlıyorduk yani düşün 9ay konuştuğun biriyle aşırı samimi olursun ama adı bir türlü konamaz ve bir şey eksik kalırdı. Ben pek imkan görmüyorum o da görmüyordu o yüzden konuşmama kararı aldık kalp kırmadan tatsızlık çıkmadan medeni bir bitiriş yaptık.
Benim başımdan benzer bir şey geçti aslında bakarsan çaba gösteren ben oldum o da umut veren şimdi düşünüyorum sana söylediklerimi ama ben de uzak dururdum çünkü karşı tarafın hiç çabası yok onun savaşması lazım di sadece ben birşeyler yaptım neyse sevdik ama o kadar sevilmedik demekki kaderimde de bu var mis
Evet çok doğru söyledin ben de aynı senin gibi çaba gösteren taraf oldum ama onun ruhsal durumu pek yatkın değildi ilişki içinde olmaya fakat 9ay konuştuk işte çok eğlenceli ve düzgün bir kızdı istediğim özelliklerin önemli olanlarına sahipti. Ve ben bu kızla hiç buluşmadım bile. Farklı şehirlerde yaşıyoruz. Ne zaman onun yanına gitme planı yapsam hep bozuluyordu küsüyorduk tekrar barışıyorduk böyle 3 kez oldu. En sonunda uzaklaştık ve şimdi hiçbir şekilde ona ulaşma aracım yok. Ulaşsam da bir şey olmayacak ama özlüyorum
Başkasını seversin emin ol seninki bahane koca bir bahane bence yine de toz kondurmaman ilginç
Yani kız bahaneler üretmiş seven tekerlekli sandalyede bile olsa aşkından vazgecmez
Abi ayrilmayin o zamana ya da ayrılanin sizi istemedigini anlayın çok e*iksiniz
Ulan senle ise zaten bunu yazmazsin ayrilmissin belli ki
Ya da seni o terk etmiş yorumum yanlış degil
Unutamazsin
Ve hep özlersin yani yaşamadım ama ulaşamadigini hep özlersin belirsizlik olur cunku
Benim hala geçmedi maalesef ama tabi kişiden kişiye değişir
Yerine başkasını koyarak unuta bilirsin
Sadece zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, özleyip de kavuşmanın imkansız olduğu anlar gerçekten çok zorlayıcı olabiliyor, seni o kadar iyi anlıyorum ki! 😔 Böyle zamanlarda o kişiyi unutmaya çalışmak yerine, belki de bu özlemi kabullenip, enerjini sana iyi gelen şeylere yöneltmek daha doğru bir adım olabilir. Mesela yeni hobiler edinmek, arkadaşlarınla İzmir'in tadını çıkarmak veya kendini mutlu edecek aktiviteler bulmak... Bu sana kendini daha iyi hissettirebilir. Sen bu özlemle nasıl başa çıkmayı düşünüyorsun? ✨