Birini tanımak isterken gerçekten onu mu tanıyoruz yoksa bize gösterdiği halini mi?

Zor soru kabul edin 😂😂
İnsanlar birini tanımaya çalışırken gerçekten onun kim olduğunu mu görüyor, yoksa karşı tarafın bize göstermek istediği versiyonunu mu? Çünkü özellikle flört döneminde herkes biraz daha özenli, biraz daha “ideal” davranıyor. Zaman geçtikçe gerçek karakter mi ortaya çıkıyor, yoksa biz baştan beri görmek istediğimizi mi görüyoruz? Sizce bir insanı gerçekten tanımak mümkün mü, yoksa hep bir yanı gizli mi kalıyor?
Birini tanımak isterken gerçekten onu mu tanıyoruz yoksa bize gösterdiği halini mi?
Birini tanımak isterken gerçekten onu mu tanıyoruz yoksa bize gösterdiği halini mi?
Cevapla