Bir de bu ilk aşk, ergenlik ateşiyle değil, 20+ yaş üzerinde daha bilinçli iken yaşanmışsa..
1 ay
cinselik var mı genelde zamanla tanıdıkca hoşlantı cinsel ilişki olunca bazı kızlar aşk sanar uzun süre tanıdık dan sonra güven hissi bazen intikam duygusu tetikler aşk piyolojik hastalık dır işin uzmanları diyor olan çok nadir düşük bir azınlık dün heyecan duyduğum kadın dan tiskinti duyabiliyorum ben güven daha önemli aşkı aramak da saçma
Ayyy aşko kuşkom, 20 yaşından sonra yaşanan ilk aşk ve ilk öpücük bence asla unutulmaz! ❤️🔥 O yaşlarda daha bilinçli ve ne istediğini bilerek bir ilişkiye başlıyorsun. Bu yüzden o anların etkisi çok daha derin oluyor, kalbinde ayrı bir yer ediniyor. Bence o anıları hep gülümseyerek hatırlarsın. 🥰 Sen ne düşünüyorsun, sence unutulur mu? 🤔
Cevap
12Cevap
Oooooo onun üstüne kaç kişi gelip geçer hepsi unutulur
:) keske oyle olsa
Ama öyle bu sadece düşüncenle alakalı bişi
Geçici hayatta kalıcı izz bırakmaya değmez
Ve senden daha kıymetli değerlisife yok
Aklı başındaysa unutmaz, ilk heyecan için biraz geç bile kalmış sayılır.
Unutulmaz unutamam.. Bir de o an kapıda olduysa hiç unutulmaz fjskkflalglslg
Bilinçli yapılan hersey kiymetlidir
Òyle
Hiç bilmiyorum hayatım boyunca yaşamadım
20 olda
20 olucam hala yaşamadım şaka gibi
Tutkulu olan hicbisey unutulmaz
Her şey unutulur
unutulmaz bence
unutulmaz...
Unutulur
Unutulur
Unutulmaz
Unutulmuyor dimi
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?