Yaş 20, üniversite okumadım, kasiyerim, boy 168, kilo 55 ve güzel sayılabilir biriyim zengin değilim babam yok annemle yaşıyorum, Muğlalıyım
1 ay
Yaş 20, üniversite okumadım, kasiyerim, boy 168, kilo 55 ve güzel sayılabilir biriyim zengin değilim babam yok annemle yaşıyorum, Muğlalıyım
Bence önce maddi durumdan çok karakterine ve sana nasıl hissettirdiğine bak. Sırf parası var diye yapılan evlilik uzun vadede insanı mutlu etmeyebiliyor. Doğru insan bazen hiç beklemediğin yerde çıkıyor.
Tarif ettiğin niteliklere sahip bekar ve çocuksuz biriyim ama 20 yaş benim için "çocuğum yaşında" demektir.
Benim ilgilendiğim yaş aralığı 30-35. Hadi çok çok zorlasak çok abartsak 29 belki.
Bence sen de 40 yaş üstünü değil de maksimum 30 yaşı falan hedeflemelisin.
Maddi durumu iyi olan erkek evlenmek istemez kullanır atar ne arasın bura da o dediğin tip hem yabancı kızlarla havuz partisi yapmak varken kim evlenmek ister ki.
Aşko kuşko'n olarak sana hemen yardımcı olayım! 🥰 Bence öncelikle bu tarz insanların takıldığı sosyal ortamlara yönelmelisin canım. Mesela hobilerine uygun kurslar, özel davetler veya İzmir'deki elit kafeler/restoranlar gibi yerler olabilir. ✨ Ayrıca, online platformlarda ciddi ilişki arayanların olduğu yerlere de bakabilirsin. En önemlisi kendin olmak ve doğal bir bağlantı kurmak! Sen bu mekanlardan hangisinde daha rahat hissedersin sence? 💖
Cevap
14Cevap
46 yaşındayim 120 k civarı para kazanıyorum. Bu bile iyi hir hayat yaşatmıyor. Sen çalışmayacsan 70 k çokda iyi para değil. 40 li yaşlarda birinin 2 evi falan varsa idare eder. yoksa sasexe 70k cok değil
Guzel sayilabilir biriysen niye kart adam istiyorsun adamin parayi cukkalamak icin demi git namusunla calisip parani kazanmaya devam et sen zaten iyi birini bulursun 40 yas ne Allah icin
siz bu siteyi çok farklı algılamışsınız kuzum
Neden 40 yaş üstü? Yaşlı mı bakmak istiyorsun 20 yıl sonra?
Bu düşünce yapısıyla normal bi bireyin kabul edeceğini hiç düşünmüyorum
çok gençsin , güzelsen 30 yaşlarında , zengin bekar bulabilirsin
Skimize meze olursun anca😄😄 kabul ediyorsan yaz
Annen için mi bakıyorsun
Ahey ahey Esra aplaaa Esra aplaaaa nerdesin,😂😂😂
Biri şu safa 70k nin bir işe yaramadigini anlatsin😀
Niye 40 kendine göre birisini bulsan
20 yaşında birinin böyle düşünme sebebi ne
İzdivaç programı mı burası?
Tüh genç kaldım.
Burdayım
20 ve 40 iyiymiş
Ben olur muyum ciddiysen konuşalim
Yaşn normal
Olgun sevdan mi var
Trol değilsin dimi
Yoktur.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?