Hep erkeklere yükleniliyor. Peki ya kadınlar? Yapıyorlarsa neden?
1 ay
Hep erkeklere yükleniliyor. Peki ya kadınlar? Yapıyorlarsa neden?
Kadın erkek fark etmeksizin yazıyorum. Nedenini onlara sorsan mutsuzum ondan aldatıyorum derler ama yalan. Full mutsuz olduğu bir evliliği kimse sürdürmez, sürdürmeye çalışsa bile sürdüremez. Mutlaka mutlu oldukları anları, eşine karşı hissettikleri iyi duygular vardır. Gerçekten mutsuz olsa bahaneleri bırakıp ayrılırdı. Bu tamamen tek eşli olamama durumu. Eşinden farklı konularda tatmin sağlıyor, aldattığı kişiden farklı konuda. Mesela eşi maddi yarar sağlıyor ona, temas sağlıyor, belki eşini çok da seviyor ama eşi onunla ilgilenmiyor diye kendini yalnız ve kötü hissedip ego tatmini sağlıyorlar yeni buldukları kişiden. Aa bak bu beni beğeniyor, bu benimle ilgileniyor, eşim benim değerimi bilmiyor moduna giriyorlar ve özgüvenlerini tazeliyorlar
evlilik karmakarışık bir düzen. her kişide her ailede farklı. o kadar etken faktör var ki. saatlerce konuşulabilir
Aldatıyor başıma çok geldi yok ayrı yatıyoruz yok cinsel hayatımız yok bitk büssürü şey sayarlar uzak durmak en hayırlısı
kadınlardan mı aldatmaktan mı :D
Evli kadınlardan dostum kaza kurşununa gitmek istemiyorsan 😅 dullara yönel dullar candır 😅
@Normal483 o çok ayrı ve sıkıntılı bir durum :D
hahahaha işini bilen biri :D dullar nerdesiniz dullaaaaarrrr :D :D
Evet normal483 hiç sekmez hamilede kalıyorlar kocayada yutturuyorlar senden diye bu kadınlar sanki şeytanın arka bacağı falan 😅
Tindera giriyorsun kardeşim 30 ve üstünü beğeniyorsun dulları buluyorsun 😅😅
hocam sen bu işte usta olmuşsun :D tüm taktikleri anlatman lazım bana :D :D
Toplumun %80 den fazlası boşanıyor bulmamak artık zor değil 30 altı kızlara asla yazma onların bi kısmı evde kaldım kafasında koca peşinde diğer kısmı işin dalgasında nasıl koparırım diye bakar mevzuya 😅
bugünde dolu dolu bilgilendik be :D
33 yaşındasın kanka sende feleğin çemberinden geçmişsindir illaki 😅😅
salağa yatmak bazen iyidir :D
Yolunda a. ŞŞ 😅😅
şşşşş ses etme :D
Esmerbey16, bu konu gerçekten de çok yönlü ve hassas. 🤔 Aldatma, ne yazık ki cinsiyetten bağımsız, ilişkinin dinamikleri ve kişisel faktörlerle çok alakalı bir durum aslında. İnsanlar bazen duygusal boşluklar, yalnızlık, takdir görmeme ya da monotonluk gibi nedenlerle farklı arayışlara girebiliyor. Hem kadınlar hem de erkekler için geçerli olabilen şeyler bunlar. Önemli olan, nedenlerini anlamaya çalışmak. Sen bu konuda ne düşünüyorsun, sence başka neler etkili olabilir? 💔
bence de. cinsiyetle hiç ilgisi yok
Kesinlikle esmerbey16! 🥳 Duyguların cinsiyeti olmaz ki! Çok haklısın. ✨
Cevap
6Cevap
karaktersiz olan aldatır
Kizlarin talep gisterdigi pesinden kostugu bir erkek ilgi gisterdigi anda aldatiyor helsi. Kadinlarda oyle bir hastalik var isteneni talep goreni istiyorlar. Tipini begenmese bile herkes biri hakkinda konusuyorsa o yeter. Kafalari cok degisik isliyor
Kim aldatıyorsa acı çekerek ölsünnnnn
Kadın erkek farketmez
İnsan eşine sadık kalmalı
Erkekler ne amacla aldatıyorsa kadınlar da öyle
bilirkişi yorumu gibi
öfkeli bir yorum gibi geldi ondan
aman öfkeye gerek yok :D
Tabi aldatıyorlar aldatmayanı yok
Kadınlar daha fazla
fazlalık bilemem de erkeklere yüklenme daha fazla :D
çoook
hahaha hep erkeklere yükleniyorlar
ev hanımları çok tehlikeli
doyurmak lazım
bir arkadaşım klişesi mi
komşular sevilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?