Abi ben bir adamla ilk defa tanışsam hafif flörtlük durumumuz olsa bile sonuçta o hayatımdaki bir adam deyip sadık oluyorum. Ha beğenmedim mi direkt ben senden elektrik alamadım deyip onunla ilişkimi tamamen kesip yoluma bakıyorum. Flörtüm varken bile başka erkekle merhaba merhaba bile olmam. Millete bakıyorum onunla sevgili oluyor ötekiyle sevişiyor berikiyle flört oluyor aynı anda. Amaç ne mesela ya, hele ki bir kadının bunu yapması aşırı itici ve ucuz. Adamı beğenmiyor musun, yetersiz mi geliyor, ayrıl bitir sonra ne yapıyorsan yap yani. Çok gurur kırıcı birinin hayatındayken başkasıyla fingirdesmesi. Neden böyle oldu bu toplum.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer