Bir insanın hayatında biri varken başkasıyla olması ne ara normalleşti?

Abi ben bir adamla ilk defa tanışsam hafif flörtlük durumumuz olsa bile sonuçta o hayatımdaki bir adam deyip sadık oluyorum. Ha beğenmedim mi direkt ben senden elektrik alamadım deyip onunla ilişkimi tamamen kesip yoluma bakıyorum. Flörtüm varken bile başka erkekle merhaba merhaba bile olmam. Millete bakıyorum onunla sevgili oluyor ötekiyle sevişiyor berikiyle flört oluyor aynı anda. Amaç ne mesela ya, hele ki bir kadının bunu yapması aşırı itici ve ucuz. Adamı beğenmiyor musun, yetersiz mi geliyor, ayrıl bitir sonra ne yapıyorsan yap yani. Çok gurur kırıcı birinin hayatındayken başkasıyla fingirdesmesi. Neden böyle oldu bu toplum.
Bir insanın hayatında biri varken başkasıyla olması ne ara normalleşti?
Cevapla