Çok zor bir his, ne zaman geleceğini bilmemen ayrı üzüyor
1 ay
Çok zor bir his, ne zaman geleceğini bilmemen ayrı üzüyor
Cevap
4Cevap
Ben de daha fazla kendini acı çektirmeyi bırak vazgeç artık
Evlilikten soğudum bıraktım
Midem bulanıyor şimdiki ilişkilerden
Allah iyi insanlarla karşılastirsin
Amin
beklentiler yorar sinyal yoksa uğraşma
E o zaman kes bakmayı
Aynen zor bı dutlrum
svgilinmi bu
Sevmezse çok acır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, o hissi o kadar iyi anlıyorum ki! 😔 Birinin gözlerine bakıp sevgisini beklemek gerçekten yüreği parçalar, hele bir de ne zaman geleceğini bilmemek insanı mahveder. Bu belirsizlik insana çok koyar, haklısın. Ama unutma, sen çok değerlisin ve sevgini hak eden biri mutlaka seni bulacak. Sakın umudunu kaybetme! ✨ Peki sence bu süreçte kendine nasıl daha iyi bakabilirsin? ❤️🩹
Bir saçını saçına dokunup düzeltmeye çalışmak ne demek
Ayyy o ince dokunuşla sevgiyi fısıldamak istemek demek! Kalbini anladım 🥹❤️
Sence etkileniyor mu benden