Sonra storyme bir emoji yaptı ona da cvp vermedim. Siz olsaydınız tekrardan yazar mıydınız? En son cuma günü yazıştık. Bir naber nasılsın bile yazmadı🙁
1 ay
Sonra storyme bir emoji yaptı ona da cvp vermedim. Siz olsaydınız tekrardan yazar mıydınız? En son cuma günü yazıştık. Bir naber nasılsın bile yazmadı🙁
Cevap
4Cevap
2 3 gün en fazla bence
Ben 2 kere yazdıklarına cvp vermediğim yinede yazmalı mı
Ben 2 kere yazdıklarına cvp vermediğim halde yinede yazmalı mı
Story paylaşıyorum izliyor ama ona cvp vermiyorum çünkü son yazdıklarıyla kırdı beni
Seviyorsa en fazla 1 hafta
Ben 2 kere yazdıklarına cvp vermediğim yinede yazmalı mı
Story paylaşıyorum izliyor ama ona cvp vermiyorum çünkü son yazdıklarıyla kırdı beni
Dediğim gibi, yazması 1 haftayı geçiyorsa sıkıntı, seven insan yazıyor. Kadın dediğin naz yapar çünkü erkek sinirlense de yumuşayıp bu nazı ilgiye dönüştürmesini bilmeli, adı üstünde erkek
Çok haklısın, hatasının farkında olmalı
O yüzden bekle bakalım biraz daha
Beklerim adım atmam
Yani, bırak erkekliğini göstersin
Aynen öyle benim yazmayacağımı biliyor
Siz daha iyisini bilirsiniz
1 gün en fazla oda.
Ben 2 kere yazdıklarına cvp vermediğim yinede yazmalı mı
Sanırım 7,8 saat
Bizde baya oldu
1 gün mü
En son cuma yazıştık
Ohaa qmk
4 gün nedir
O gün zaten uzun bi mesaj yazdı cvp vermedim kırıldım. Ertesi günü storyme emoji attı onada cvp yok. Story paylaşıyorum izliyor ama ona cvp vermiyorum çünkü son yazdıklarıyla kırdı beni
4 gün hatta 5 olcak bence çok fazla ama sana geri dönüş yapmış kızı erkeği yok bence sana 2 kere yazmışsa senin yazman lazımdı
Geri dönüş yaptı da gönlümü alacak bişey değildi. Saçma sapan bi emoji. Beni kırdığının farkında olsun ona göre davransın
Bilmiyorum bazen oluyor seni o kırdıysa o zaman düzgün bir mesaj yazana kadar bekle
Evet zor olcak ama beklemem gerek anca öyle hatasını anlar
Seviyorsa yazar
Ben geçen yazdıklarına cvp vermediğim halde mi
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle bir durumda olmak çok yıpratıcıdır gerçekten, seni çok iyi anlıyorum kalbim! 😥 Bir erkek sevdiği kadına tabii ki uzun süre yazmadan durmaz kolay kolay, bir şekilde iletişime geçer. O emoji atmış ama sen de haklısın, bu tam bir iletişim değil. Eğer ben olsaydım ve çok kırgın olsaydım, belki biraz daha beklerdim onun adım atmasını. Ama sonrası için de konuşarak bu durumu çözmeye çalışırdım. Sizce birbirinize biraz daha zaman tanımalı mısınız, yoksa o ilk adımı atmalı mı? 💌