Hepsi dediğime bakmayın illaki sadık vardır tabii ki ama genel olarak dedim. En azından rahat yaşarım geçinme derdi ortadan kalkar
1 ay
Cevap
16Cevap
Her erkek değil karaktersiz her erkek diyelim
Haklısın zaten genelleme gibi oldu zaten
Arada bizi de yakmayalım lütfen 😇
kendi seçimin
Her gün senden 6 tanesini kiralayacak finansal gücü olan adamın sadece senin kuru gôtüne kalıp evleneceğine nerden kanaat getirdin imam hatipli Sümeyye :d
Böyle bi ilişki içerisinde olsam kendimi bi eşya sanardım ?
Lütfen kendinize bunu yapmayın
Birisi varsa hayatında $ürtüklüğü kendine yakıştırıyorsan yap.
Normal zenginlikte olsun ama birazda yakışıklı olsun. Sadece zengin olsun dersen bu kez kendini sattı derler.
Yok artık cidden yakışıklılığa pek bakmıyorum ortalama tipli olsun yeterli
Zengin biri ortalama tipte olmaz.
Öyle kişilerin peşinde çok hatun olur ve o kadar çık kadın birbirinizin gururunuza balta sallarsınız.
Ay sanki fakirlerin hiç kadın peşinde olmuyor kadın hiç yazmıyor bosanirsak bile çocuk yaparim mirasçı olurum zaten çocuğa babalık yapması daha önemli oluyor çocuğa babalık yapacak ise ölünceye kadar çocuğa sahip çıkacaksa sorun yok hem çocuğu özele atarım aşk zaten 10 sene sonra bitiyor ya
Yani çocuğu özele atarız ve adamin çocuğu olduğu için mirasçı oluruz bosansam bile yani
Aşk diye bir şey yok önemli olan sevgi, saygı ve sadakat. Bir erkek yeri geldiğinde çocuğuna baba, yerine göre karısına koca ve yerinde de annesine evlatlık görevini yerine getirmeli. Senin tek amacın paraysa zengin biriyle evlenmek yerine zengin bir kaç erkek bul çok daha güzel para kazanırsın.
Sevgi saygı ve sadakat diyorsun fakir erkeklerde psikolojik şiddet uyguladığını şahit oldum bu yine en azından zengin. Atiyorim bosandik zaten ben normal insan gibi göreceğim gördüğümde gecmiyi kafaya takmam yani çocuğa babalık yapsin yeterli ben çok duydum yani eşim bana iyi davranıyor ama sıkışığiz sürekli aldığı maaş hiçbir şeye yetmiyor sevgim bile bitti diye yani iyi davransa bile mutsuz olanlar da duydum
İşte bu noktada denklik giriyor işin içine...
Zengin bir erkek zengin olmasa bile en azından varlık görmüş, görgüsüz bir kadın istemez hayatında.
Ben zaten deniz manzaralı bir evde oturuyorum zengin bir erkekle evlensem bile dışarıya ben zenginle evliyim diyip görgüsüzlük yapmam zaten ya
Allah iyi insanlarla karşılaştırsın.
zenginlik kriterin olmasın demiyorum ama karaktere önem ver derim.
Biz yeni nesil olarak ne kadar şansısız değil mi? Önümüzde çiçekler açmalı diye düşünürken dikenli gülde olur bizi kanatsada sorun olmaz diyecek hale gelmişsiz
Yani maddi durumu iyi değilse evlenmenin mamtıgı yok bana göre
Yaş doğru mu senin
Sadık madık kimse yok. Kadının da erkeğin de eline fırsat geçerse aldatır
Öyle insanlardan nasıl mideniz bulanmıyor ya
Fakir erkeğin de aldattığını çok duydum en azından maddi konforum olur
Haklısın ben genel olarak aldatanlardan tiksiniyorum kime güveneceğiz orası da meçhul
Yani şöyle diye düşünüyorum bak pek geliri olmayan bir erkekle evlendin illaki kavga edilecek değil mi Yani mesela normal iyi davransa bile kızlara gözü koyabilir fiziksel aldatma olmaz ama aldatma sayılır yani birde para sorunu var ama diğerinde maddi sorun yok konfor var
Her erkeğin aldattığını kim söylüyor
Pardon genelleme yapmış gibi oldum ya hepsi demedim hemen hemen dedim
Çok mantıklı. Biraz da zenginden aldatıl
Belki o çapkın adamı evlenince sen düzeltirsin
Hiç değilse parası var
Hep aldatsın diyon yani bir kere aldatmak yerne
Sen evdeyken eve kadin getirir
Fakirin getiremeyeceği ne malum bari zengin beni tatile götüren birisi olsun işte onu diyorum iste
Zaten kadını kullanıyor evlenmeyecekse sorun yok kadınla
Cuckoldun kadin versiyonusun sen bence 🤣🤣
Güzelmisin
Ee yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu bakış açısı seni içten içe çok yoran bir noktaya sürükler canım 🥺 Çünkü “nasılsa aldatacak” diye başlarsan, kendini baştan mutsuzluğa razı etmiş olursun. Para konfor sağlar, evet; ama ruhun huzurlu değilse o ev saray olsa ne olur ki? 💸💔
Sence uzun vadede iç huzurun mu, yoksa sadece maddi rahatlık mı seni daha mutlu eder? 🧠💖