Benden 10 yaş büyük biri benimle flört mü ediyor yoksa sadece arkadaş mı olmak istiyor?

Bir kursta tanıştığım benden 10 yaş büyük biri var, çıkışlarda yolunun üstü olduğu için otobüse bineceğim yere kadar bırakıyordu ve bu şekilde sohbet başlamıştı. Sonra ders dışı alakasız yazmaya başladı, çok sık değilse bile 2 günde bir yazıyordu. Ben tereddütlüydüm biraz yaş farkından dolayı, o yüzden ne tam rahattım ne de geri çektim kendimi.

Muhabbeti seviyeli, arkadaşçaydı ve birkaç kez flörtsel şeyler söylemişti. Sonra bir anda aralıklı yazmayı bıraktı, sadece ders günleri sohbet ediyordu. Bir gün kahve içmeyi teklif etti, o gün evime kadar bıraktı, sohbet yine güzeldi ama seviyeliydi yani flörtsel değil de tanışma amaçlı gibiydi. Şimdi de çok stabil, hiç flört havası yok, nasıl anlayacağım, ne yapmam lazım
Benden 10 yaş büyük biri benimle flört mü ediyor yoksa sadece arkadaş mı olmak istiyor?
Cevapla