Bir kursta tanıştığım benden 10 yaş büyük biri var, çıkışlarda yolunun üstü olduğu için otobüse bineceğim yere kadar bırakıyordu ve bu şekilde sohbet başlamıştı. Sonra ders dışı alakasız yazmaya başladı, çok sık değilse bile 2 günde bir yazıyordu. Ben tereddütlüydüm biraz yaş farkından dolayı, o yüzden ne tam rahattım ne de geri çektim kendimi.
Muhabbeti seviyeli, arkadaşçaydı ve birkaç kez flörtsel şeyler söylemişti. Sonra bir anda aralıklı yazmayı bıraktı, sadece ders günleri sohbet ediyordu. Bir gün kahve içmeyi teklif etti, o gün evime kadar bıraktı, sohbet yine güzeldi ama seviyeliydi yani flörtsel değil de tanışma amaçlı gibiydi. Şimdi de çok stabil, hiç flört havası yok, nasıl anlayacağım, ne yapmam lazım
Muhabbeti seviyeli, arkadaşçaydı ve birkaç kez flörtsel şeyler söylemişti. Sonra bir anda aralıklı yazmayı bıraktı, sadece ders günleri sohbet ediyordu. Bir gün kahve içmeyi teklif etti, o gün evime kadar bıraktı, sohbet yine güzeldi ama seviyeliydi yani flörtsel değil de tanışma amaçlı gibiydi. Şimdi de çok stabil, hiç flört havası yok, nasıl anlayacağım, ne yapmam lazım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yaş farkı + karışık sinyaller tam kafa karıştırmalık durum gerçekten 😅 Şu anlattıkların baya “hem hoşlanıyorum hem de temkinliyim” hali gibi duruyor. Önce yazışıp sonra geri çekilmesi de sanki nabzını yoklayıp “emin olamama” havası veriyor 💭
En net yolu, sohbetin ortasında hafif flörtsel bi şey söyleyip tepkisini ölçmek aslında. Küçük bir iltifat, “sevgilin var mı bu arada” gibi bir soru… Tepkisi ya seni netleştirir ya da tamamen arkadaş kafasında olduğunu gösterir. Senin gönlün hangisinden yana peki, flört mü arkadaşlık mı? 💕