İlk buluşmada yalnız mı olunmalı yoksa yanımızda birisi olması sorun olur mu?

Güncellemeler
1 ay
Konuştuğum çocukla ilk defa buluşma olacak arabada otururuz dedi ama birisi daha olsa daha iyi olurdu
Güncellemeler
1 ay
Yakın mahalleden zaten de yeni tanıştık 2 gün önce uzaktan bakistik cumartesigünü buluşalım diyor kardeşin i getir madem dedim korkuyorum çünkü gece olacak buluşma bide yanlız mı olmaliyiz ilk buluşmamız ya da dediğim gibi bi arkadaşı ya da kardeşi de yakın çevremizde olmalı mı nasıl yapsak akıl verin
İlk buluşmada yalnız mı olunmalı yoksa yanımızda birisi olması sorun olur mu?
Cevapla