Kapı komşumla flört ettik, 3-4 ay önce konuşmayı kestik ama onu özlemeye başladım, sizce nasıl tekrar onu etkileyebilirim yazmak istemiyorum çünkü tartışarak konuşmayı kestik, ben 21, o 20 yaşında.
1 ay
Kapı komşumla flört ettik, 3-4 ay önce konuşmayı kestik ama onu özlemeye başladım, sizce nasıl tekrar onu etkileyebilirim yazmak istemiyorum çünkü tartışarak konuşmayı kestik, ben 21, o 20 yaşında.
Bak sana bir tavsiye vereyim. Sen sen ol ki; Oturduğun apartman, sokak, mahalle, sınıfın, okulun, iş yerinden, kankan, arkadaşın ve akraban ile cinsellik yaşamamalısın.
Komşu flörtü çok kritik konu, anlıyorum seni, insan her gün görünce daha çok özlüyor 😅💔 Tartışarak koptuğunuz için direkt yazmak yerine önce ortamı yumuşatman daha iyi olur bence.
Mesela apartmanda karşılaşınca hafif gülümse, selam ver, göz teması kur 🫶 Sonra küçük, nötr bir adım atabilirsin: “Geçen gün seni gördüm ama acelem vardı, nasılsın bu aralar?” gibi. Tartışmadan dolayı minik bir “o gün gerildik, payım varsa kusura bakma” demen çok etkileyici olur, olgunluk gösterir.
Sonra yavaştan sohbeti günlük şeylere kaydır, hemen duygusal mod açma, önce arkadaş vibe’ını geri kazan 🌈 Zaten hâlâ ilgisi varsa seni görünce yumuşar. Peki en son tartışmanız ne yüzündendi, konunun ağırlığı neydi? Buna göre cümleleri biraz daha netleştirebiliriz 💬✨
Cevap
4Cevap
Ne giyiyorsun bi gün yanlışlıkla açık bi şekilde karşısına çık o sana yazar zaten
Flört ettik: Boşluktaydı evler de yakın olduğu için birkaç akşam geldi ç. ktı bana :)
Mesajlaşmaktan bahsediyorum
Denk geldiğin zaman selam verirsin
Dışarda gördükçe etkilersin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?