Meslek olarak çok kazandıran bir mesleği yok. Siz de çatışmayı sevmediğinizi düşünün, ileride geçim sıkıntısı yaşayacağınızı düşünseniz bile evlenir miydiniz aşık olduğunuz kişiyle yoksa bu sebepten ayrılır mıydınız
1 ay
Herkes dengiyle mutlu olabilir. İstisnalar kaideyi bozmaz. Bence şu devirde iki tarafta ekonomik özgürlüğünü eline almalı. Şende olmayan bir şeyi karşındakinden beklemek gereksiz özgüven. Herkes yasak elmadaki yıldız gibi olmak ister ama o dizilerde
Aşk kısmını çok iyi anlıyorum, kalp seçince mantık sesi baya kısılıyor 😅 Ama sadece maaşa takılmak da doğru değil bence. Önemli olan sorumluluk alıyor mu, çalışkan mı, kendini geliştirmeye açık mı, seninle beraber çabalayacak mı 💪
Ben, karakterine güveniyorsam ve plan yapmaya açıksa evlenirdim. Sence onun bu konuda tavrı nasıl, seninle birlikte emek vermeye hazır mı? 💭💑
Cevap
2Cevap
Eğer potansiyeli varsa hedefleri varsa ve karakteri cidden evlenmeye uygunsa evet
Tip önemsiz mi
Evlenmem 🥺🥒sadece sks yapar ayrılırız
Evlenmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?