Bu adam beni gerçekten seviyor mu yoksa sadece kendine bağlayıp oyalıyor, ben ne yapmalıyım?

Çok saçma bir durum içindeyim, onu çok seviyorum çok ama başta istemediğim bir ilişkiydi, bırakmadı, kabul ettirene kadar. Çok ayrılmak istedim, olmadı. Bir süre sonra ben ona aşık olduğumu fark ettim, o saatten sonra her şey değişti. Kıskanan adam gitti, ilgili soran adam gitti, sadece benden beklentisi olan bir adam çıktı karşıma. Ben de o beklentiyi karşılayamadım ama başında da söylemiştim, ben yapamam demiştim. O niyetli değilim demişti. Ben ilgisizliği, bazen beklentilerini karşılamadığım zamanlarda... Çok ayrıldık, bazen onu mutlu etmek için fotoğraf attığım oldu, yakınlaştım ama yapamıyorum. Geçen barıştık, yine bir hafta yazmadı bana. Sosyal medyada hep ben istek atıyordum, yine attım kabul etmedi. Ben de sorunca işlerim kötü dedi, o yüzden yazamıyorum. Ben de inanmadım tabi, ağzıma geleni söyledim, konulmak istemiyorsan söyle, böyle yapma dedim. O da istemiyorum, anlamıyorsun dedi, engelledi hatta. Ben barışmak istedim yanaşmadı. İki ay sonra engeli açtı, ben de istemedim, bak yine ilgisiz olacaksan olmasın dedim. O da anla beni, kendine bağla dedi. Buluştuk hatta yakınlaştık, fotoğraf istedi attım, eve geldim yazmadı. Yani bir ay içinde topu topu o 2 defa, ben 6 defa yazdım. Hatta ayrıyken benim TikTok'a bakan adam, sevgiliyken ben bakmama, beğeni yapmama rağmen bakmadı. Sordum, yine konuştum, yoğunum dedi, zaten takipleşmiyoruz. Facebook hâlâ engelliyim. Fake hesaptan baktım, kızlara yazdım, hepsine mesaj atmış tanışmak için. Bana yoğunum derken, müsait olunca yaz dememe rağmen yazmayıp kadına kahve teklifi yapmış. Bence öğrenince fake hesap demeden söyledim, başkalarıyla konuştuğunu biliyorum dedim, ayrıldım. Sonra yine yazdım ama o dalga geçer gibi ama vazgeçmiyor da ayrılmıyor da. Hep ben ayrılmak zorunda kalıyorum. O kız eklerken ben kendimi yiyorum, yazmak istiyorum ama ayrıldım diye de hem de kız meselesi, gururuma yediremiyorum. Bu adam beni sevmiyorsa neden dönüyor ya, dönüyorsa neden ilgisiz, ne yapmalıyım? SMS barışmak isterken attığım mesajı ve o yazmadığı dönemlerde attığım mesajları ve ayrıldıktan sonraki mesajım.

Bu adam beni gerçekten seviyor mu yoksa sadece kendine bağlayıp oyalıyor, ben ne yapmalıyım?
Bu adam beni gerçekten seviyor mu yoksa sadece kendine bağlayıp oyalıyor, ben ne yapmalıyım?
Bu adam beni gerçekten seviyor mu yoksa sadece kendine bağlayıp oyalıyor, ben ne yapmalıyım?
Bu adam beni gerçekten seviyor mu yoksa sadece kendine bağlayıp oyalıyor, ben ne yapmalıyım?
Bu adam beni gerçekten seviyor mu yoksa sadece kendine bağlayıp oyalıyor, ben ne yapmalıyım?
Bu adam beni gerçekten seviyor mu yoksa sadece kendine bağlayıp oyalıyor, ben ne yapmalıyım?
Bu adam beni gerçekten seviyor mu yoksa sadece kendine bağlayıp oyalıyor, ben ne yapmalıyım?
Bu adam beni gerçekten seviyor mu yoksa sadece kendine bağlayıp oyalıyor, ben ne yapmalıyım?
Bu adam beni gerçekten seviyor mu yoksa sadece kendine bağlayıp oyalıyor, ben ne yapmalıyım?
Cevapla