Beni sevmiyorsa neden geri dönüyor, bu ilişkiyi bitirip uzaklaşmalı mıyım yoksa aşkımın peşinden mi gitmeliyim?

Sevgilim sürekli dönüyor ama anında değişiyor, geçen ayrılıkta bir hafta yazmadı, takip isteği attım kabul etmedi diye tartıştım ayrıldık, döndü kabul etmedim ama yine yenildim ona ama eskisi gibi olma ben ilgi istiyorum dedim, o da sen de bana kendini bağla dedi. Buluştuk konuştum ama eve geldim yine aynı yazmadı ben yazdım, günlerce öyle arada bir yazıyor, ben yazınca tepki verince de yoğunum iyi değilim diyordu ama bana yoğunum derken başka kadınlarla konuşuyormuş. Buluştum anlattım bak biliyorum dedim, bana yoğunum deyip başka kadınlarla konuştuğunu ama fake hesaptan baktım demedim, ayrıldım ama engel atmadım yazdım anlattım yine iyi değilim dedi. Ben onu artık sıktığımı düşünüyorum ama dönen o, ayrılmıyor da demiyor sevmiyorum istemiyorum, gelip psikolojimi bozup duruyor. Ben çok bağlandım çok seviyorum o biliyorum amacı başka şeyler ama istediğini yapsam da değişeceğini sanmıyorum, başlarda iyiydi ben istemedim çok değişti şu an sürekli ayrıl barış, uzakta duramıyorum çok seviyorum ama kendimi tutmak zorunda hissediyorum gurursuzluk da yapıp üzerine gitmiyorum, o da zaten peşimden koşmuyor canı isteyince yazıyor. Psikolojim altüst, annem rahatsız günlerdir onunla ilgileniyorum hem bu sorun hem annem çok kötü durumdayım ona bağlıyım çok seviyorum ne yapsa da şu kalbim, kendimi suçluyorum ama peşinden de koşup ben ayrılmıyorum bırakmıyorum da diyemiyorum onu da çözemiyorum ne yapmalıyım aşkımın peşinden koşmalı mıyım?
Beni sevmiyorsa neden geri dönüyor, bu ilişkiyi bitirip uzaklaşmalı mıyım yoksa aşkımın peşinden mi gitmeliyim?
Cevapla