Arkadaşlık uygulamasında tanıştığım kişi hala aktifse güvensizlik yaşamam normal mi?

seni çok beğendim bize bir şans ver dedı instagrama geçtik geçtiğimizden beri sürekli tartışıyorum çünkü hala o uygulamada aktif görüyorum güvensizlik oluşuyor aktif görünce onu sizce çok mu abartıyorum daha 2 gün oldu ama bi yandan da en başında nasıl olursa öyle devam eder diyorum kendime acaba görüşmek daha mı iyi olur yüz yüze daha mı iyi anlarım niyetini
Arkadaşlık uygulamasında tanıştığım kişi hala aktifse güvensizlik yaşamam normal mi?
Cevapla