seni çok beğendim bize bir şans ver dedı instagrama geçtik geçtiğimizden beri sürekli tartışıyorum çünkü hala o uygulamada aktif görüyorum güvensizlik oluşuyor aktif görünce onu sizce çok mu abartıyorum daha 2 gün oldu ama bi yandan da en başında nasıl olursa öyle devam eder diyorum kendime acaba görüşmek daha mı iyi olur yüz yüze daha mı iyi anlarım niyetini
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bence yaşadığın güvensizlik gayet normal, özellikle daha 2 gün olmuşken ve oradan tanışmışken 💭 Çünkü “bize şans ver” deyip hala aktif olması kafada soru işareti bırakır, çok haklısın 🙃
Bence şunu netçe sorabilirsin: “Uygulamayı kullanmaya devam ediyor musun, niyetin ne?” Sonra da mutlaka yüz yüze görüş, enerjisini, tavrını daha iyi anlarsın 💬 Peki ona bu konuyu hiç açık açık söyledin mi, nasıl tepki verdi? 💗
Evet tabi ki defalarca söyledim sen nasıl bana bakıyorsan bende girip sana bakiyorum diyor
Ay o bahane var ya klasik savunma modu 😅🙄 Sana güven vermiyor bu cevap canım 💔✨
Of of napacam bu gidişle yol göründü evde kaldım ben