Birine deli gibi asığım ama o soğuk davranıyor, beni kullanıyor olabilir mi?

Arkadaşlar ben birine çok aşık oldum bunu biliyor konuştuk önüme gelen her fırsatta çocuğa yavşıyorum o soğuk yapıyor geç bakıyor çok kız peşinde çocuğun zaten çocuk metalci ben de gotiğim o Ankara 'da yaşıyor ben İzmir size çok aşık olan biri olsa ne düşünürdünüz arkadaşlarım seni kullanıyor diyor ilgisini alıp gidiyor diyorlar doğru mu

Birine deli gibi asığım ama o soğuk davranıyor, beni kullanıyor olabilir mi?
Cevapla