Orta yaş bir erkeğin bakışları, kıskançlığı ve uzak tavrı ne anlama geliyor?

Merhaba birisi vardı 5-6 yıldır imkansız bir durumda, imkansızın imkansızı 5-6 yılda çok bakıştık, çok ilgi gösterdi, önüme yemek koymalar, ne bileyim üşüme ceket giy demeler, kalabalık ortamlarda beni sormalar, sürekli yemek ye yemek ye demeler, uzun uzun göz temasları, motorla geçerken korna çalmalar, sırıtmalar ama imkansız bir durum işte.
Sonra son zamanlarda bazı şeyler değişmeye başladı, uzak duruyor benden ama bakıştığımız zamanlar çok daha derin bakmaya başladı, ben birileriyle tatile gidince bana küstü, konuşmadı, sonra watsap durumlarda dağ videosu üzerine koskoca şarkı amblemi koydu, şarkı da şu “Yaşım 45 olmuşta gelsen ne olur, bu saatten sonra da sevsen ne olur, elinde desteyle de gelsen ne olur, bu da benimle gider mezara kadar“ şarkısı, sonra bu kadınla uzun uzun 10-15 saniye bakışmaları, kadının elinden bir şey alırken temas etmesi, teması uzatması, kadının yanından geçerken bedenine çarpması ama hiçbir şey söylemiyor, kadına sahiplenici bakışlar atması, kıskanması ama kadın arayıp sorduğunda bu ne ne oluyoruz deyip sevmiyor musun diye sorduğunda telefonu kadının suratına kapatması, cevap vermeyip.
Bunlar ne sizce.
Orta yaşlarda birisi bu.
Orta yaş bir erkeğin bakışları, kıskançlığı ve uzak tavrı ne anlama geliyor?
Cevapla