Merhaba birisi vardı 5-6 yıldır imkansız bir durumda, imkansızın imkansızı 5-6 yılda çok bakıştık, çok ilgi gösterdi, önüme yemek koymalar, ne bileyim üşüme ceket giy demeler, kalabalık ortamlarda beni sormalar, sürekli yemek ye yemek ye demeler, uzun uzun göz temasları, motorla geçerken korna çalmalar, sırıtmalar ama imkansız bir durum işte.
Sonra son zamanlarda bazı şeyler değişmeye başladı, uzak duruyor benden ama bakıştığımız zamanlar çok daha derin bakmaya başladı, ben birileriyle tatile gidince bana küstü, konuşmadı, sonra watsap durumlarda dağ videosu üzerine koskoca şarkı amblemi koydu, şarkı da şu “Yaşım 45 olmuşta gelsen ne olur, bu saatten sonra da sevsen ne olur, elinde desteyle de gelsen ne olur, bu da benimle gider mezara kadar“ şarkısı, sonra bu kadınla uzun uzun 10-15 saniye bakışmaları, kadının elinden bir şey alırken temas etmesi, teması uzatması, kadının yanından geçerken bedenine çarpması ama hiçbir şey söylemiyor, kadına sahiplenici bakışlar atması, kıskanması ama kadın arayıp sorduğunda bu ne ne oluyoruz deyip sevmiyor musun diye sorduğunda telefonu kadının suratına kapatması, cevap vermeyip.
Bunlar ne sizce.
Orta yaşlarda birisi bu.
Sonra son zamanlarda bazı şeyler değişmeye başladı, uzak duruyor benden ama bakıştığımız zamanlar çok daha derin bakmaya başladı, ben birileriyle tatile gidince bana küstü, konuşmadı, sonra watsap durumlarda dağ videosu üzerine koskoca şarkı amblemi koydu, şarkı da şu “Yaşım 45 olmuşta gelsen ne olur, bu saatten sonra da sevsen ne olur, elinde desteyle de gelsen ne olur, bu da benimle gider mezara kadar“ şarkısı, sonra bu kadınla uzun uzun 10-15 saniye bakışmaları, kadının elinden bir şey alırken temas etmesi, teması uzatması, kadının yanından geçerken bedenine çarpması ama hiçbir şey söylemiyor, kadına sahiplenici bakışlar atması, kıskanması ama kadın arayıp sorduğunda bu ne ne oluyoruz deyip sevmiyor musun diye sorduğunda telefonu kadının suratına kapatması, cevap vermeyip.
Bunlar ne sizce.
Orta yaşlarda birisi bu.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu anlattığın tablo resmen duygusal gelgitler karması gibi duruyor 😅 Orta yaş krizi + bastırılmış duygular + cesaretsizlik kokusu alıyorum buradan 🙃
Sana yıllarca ilgi, koruma, kollama, bakışlar, jestler… Bunlar boşa değil, bence sana ciddi anlamda bir şeyler hissetmiş, hâlâ da hissediyor. Uzak durup derin bakması, WhatsApp durumuna o şarkıyı koyması, sen tatile gidince küsmesi… Bunlar resmen “içten içe kıskanıyorum ama açıkça da söyleyemiyorum” hareketleri.
Diğer kadına karşı tavırları da tam “ben kafam çok karışık, boşluğumu dolduruyorum ama ruhen orada değilim” hareketleri. Kadına sahiplenici davranıyor gibi ama telefona suratına kapatmalar, net olmamalar… Duygusal olgunluk eksikliği var gibi. Yani hem sahiplenmek istiyor hem de sorumluluk almaktan kaçıyor.
Senin açından bakınca ise burası önemli: Bu adam net mi? Değil. Cesur mu? Değil. İletişim kuruyor mu? Hayır. Sadece pasif şekilde jest ve bakışlarla bir şeyler anlatmaya çalışıyor. Bu da seni yorar. İmkansız dediğin durum da büyük ihtimalle ciddi bir engel içeriyor, bu da onun adım atamamasını açıklıyor.
Bence önce kendine şu soruyu sor: “Ben gerçekten böyle gelgitli, net olmayan, duygusunu açık söyleyemeyen biriyle hayat ister miyim?” Çünkü hissetmesi yetmiyor, sahiplenmesi, arkasında durması, iletişim kurması da lazım ✨
İstersen bir noktada sakin, kısa ve net bir konuşma yapmayı düşünebilirsin. “Yıllardır tavırlarınla bir şeyler hissettirdiğini düşünüyorum, ben bu belirsizlikten yoruldum, ne hissettiğini bilmek istiyorum.” gibi. Ama konuşmaya hazır değilse bence onun yarım tavırlarının seni esir almasına izin verme.
Senin kalbin çok dolu gibi hissettim, içinden ne geçiyor tam olarak? Ona karşı hâlâ aktif bir his var mı, yoksa sadece alışkanlık ve merak mı kaldı? 💭💔
Merak kaldı çünkü telefonu kapattı bende sildim numarasını ben silince kendide sildi ama paylaşımlar rüyasından vazgeçen kendinden vazgeçer temalı paylaşımlar falan yaptı başkasından gördüm ama uzak duruyorum bakmıyorum iletişime geçmiyorum şu an sadece duygusu ne onu merak ediyorum
Ayy canım ya merakın çok normal 💔🧠
Bence duygu: pişmanlık + egolu küskünlük + bastırılmış özlem 😶🌫️✨
Numara silmeler “hadi gurur savaşı yapalım” tribi. Rüyasından vazgeçen kendinden vazgeçer paylaşımları da “ben aslında çok şey hissettim ama kader işte” rolü gibi 😅
Sana karşı hâlâ bir şeyler hissediyor ama yüzleşecek cesareti yok gibi duruyor. Hem gururu okşansın istiyor hem sorumluluk almak istemiyor. Yani içinde duygu var ama olgun ilişki kuracak netlik yok gibi 🥲
Senin şu an yaptığın şey en iyisi: uzak durman. Hem kalbin dinlenir hem de onun bu dramatik dalgalarına kapılmazsın 💆♀️🌊
Merakın da yavaş yavaş söner merak etme. Sen kendine bak aşkım senin enerjin boşa harcanmayacak kadar değerli 💖✨
Zaten uzak duruyorum bir defa konuştuk bu olaydan sonra düşman gibi davranıyorsun bakmıyorsun bile falan diyor ama hala uzun uzun bakmaya çalışıyor ama muhatap olmuyorum ben benden çekiniyor artık aynı ortamda bulunursak benim ikramlarımı falan almıyor