Erkekler kendini azarlayan, alttan almayan kızları neden daha çok seviyor?

Erkeklere iyi davranmamak, onları aşağılamak ve arada bir kızmak gerekiyor, sürekli iyi ve anlayışlı davranınca sizi sevmiyorlar. Bir arkadaşım var 4 yıla yakın ilişkisi var. Yoldaydık otobüsten iniyorduk sonra taksiye binip eve gidecektik 6 saatlik bir yoldan geldik. Sonra kızı erkek arkadaşı aradı, kız da meşgule attı. Sonra eve vardık oğlan tekrar aradı, kız açtı, sonra oğlan neden meşgule attın diye trip yaptı biraz. Sonra kız bağırdı orada yoldan gelmişim seninle mi konuşacağım her an ben dedi. Bak manyak manyak konuşup beni sinir etme Arda canım saçma konuşmaya başladın manyak mısın nesin dedi. Oğlan kızın yüzüne kapattı. Sonra sabahına kız oğlanı aradı. Uyandığın halde neden günaydın mesajı atılmıyor acaba dedi. Oğlan da sen düşün orasını dedi. Kız da ben bir şey düşünemem valla her şeyi ben mi düşüneceğim dedi. Vaktim yoktu açamadım o an zaten ben sana böyle mi yapıyorum anlayışlı olacağın yerde yaptığına bak dedi. Vs vs konuştular işte sonra ertesi gün oğlan kıza upuzun paragraf yazmış. İşte ben seni çok seviyorum seninle yaşlanmak istiyorum bazen stresli oluyorum sana yansıtıyorum özür dilerim ben seni çok seviyorum vs vs yazmış. Sonra kız hemen dönmeyince oğlan bir daha yazdı. Mesajım gelmedi mi :( diye yazmış.
Ben anlayamadım oğlanlara böyle azar çekmek gerekiyor herhalde ben sevgilime hiç sesimi yükseltmediğim için beni terk etti. Sinirlenip bir kez sesini yükseltmedin dedi.

ya oğlanları

Güncellemeler
1 ay
Valla arkadaşlar ister kabul edin ister etmeyin anlayışlı uyumlu kadın sevilmiyor asla. Nerede bencil kızlar var hep el üstünde tutuluyor. Heeep böyle gördüm hepppp asla şaşmıyor. İstisnalar kaideyi bozmuyor. Kendi erkek arkadaşım ağzıyla söyledi. Bir kez sesini yükseltmedin sinirlenip de dedi. Bütün tepkilerin aynı sakin tondasın hep dedi
Güncellemeler
1 ay
Allahın belası erkekler
Erkekler kendini azarlayan, alttan almayan kızları neden daha çok seviyor?
Cevapla