Param yok diye sevgili yapmıyorum, ilişkiyi yatırım sonrası ertelemek sizce mantıklı mı?

24 yaşındayım. En son sevgilim 6 yıl önce olmuştu. Günümüzde ilişkilerde paranın önemli olduğunu düşündüğüm için hiç ilişki işlerine girmedim. Yatırım yapıyorum; hedefim ev ve araba almak. Sizce doğru mu yapıyorum?

Param yok diye sevgili yapmıyorum, ilişkiyi yatırım sonrası ertelemek sizce mantıklı mı?
Cevapla