24 yaşındayım. En son sevgilim 6 yıl önce olmuştu. Günümüzde ilişkilerde paranın önemli olduğunu düşündüğüm için hiç ilişki işlerine girmedim. Yatırım yapıyorum; hedefim ev ve araba almak. Sizce doğru mu yapıyorum?
1 ay
24 yaşındayım. En son sevgilim 6 yıl önce olmuştu. Günümüzde ilişkilerde paranın önemli olduğunu düşündüğüm için hiç ilişki işlerine girmedim. Yatırım yapıyorum; hedefim ev ve araba almak. Sizce doğru mu yapıyorum?
Bence bunun bir yaşı ve zamanı yokki canım. Aynı yaş aralığında olup hangi birimizin gerçekten parası var :). Para önemli fakat ilişki için değil. ilişki kurmak sadece parayla olan bir şey değil.
Paranın ilişkilerde payı var ama tek başrol o değil bence 😌 Günlük giderleri karşılayabilmek, kendini güvende hissetmek önemli, bunda haklısın. Yatırım yapman, hedef koyman çok olgun bir hareket, tebrik ederim 👏 Ama “sevgili demek masraf demek” kafası da seni gereksiz yere yalnızlığa itmesin. Uyumlu biriyle olunca, birlikte çay-simit de mutluluk olabiliyor 🥐❤️ Sence seni şu an daha çok korkutan ne, para mı duygusal sorumluluk mu? 💭
Cevap
2Cevap
Sevdiğin birisi varsa takılırsın 6 sene önce çocuktun
Bende aynı yaştayim hiç olmadı benimde param olmadığı için yapmıyorum
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?