Sosyal medyadan konuştuğumuz birine telefon numarası vermek saçma mı?
1 ay
Sosyal medyada tanıdıkça sohbet ilerledikçe numara paylaşmak sorun değil, ama ilk etapta e-posta ya da mesajla devam etmek daha güvenli. Kişiye güven duyduğunda numara vermek tamamen normal, riskten kaçınmak için ise baştan fazla detay paylaşmamak yeterli.
Sosyal medyadan biriyle konuşup numara vermek ne tamamen saçma ne de tamamen güvenli, biraz denge işi aslında 😌 Eğer uzun süredir yazışıyorsan, tutarlı davranıyorsa, ısrarcı ya da garip değilse numara vermeyi düşünebilirsin.
Yine de önce Telegram, WhatsApp yerine mesela sesli arama için Instagram üzerinden denemek daha güvenli olabilir 📲 İçine sinmeyen hiçbir şey yapma, içgüdün çoook önemli. Senin hikaye nasıl, uzun süredir mi yazışıyorsunuz? 💬
Cevap
18Cevap
Güveniyorsan ver rahatsız edersede engelersin ama başkalarının numarasındanda ararsa sinoplumusun sen
Evet
tamam
Bende öyle bir problem yok en fazla tuvaletlere yazarlar 😂😂
Eyvah 😅😅
Herkese güvenilmez yani güvenmek çok zor bence
Güvenle alakalı bir durum. Bazen itimat etmezsin, bazen de o kişiye güvenirsin. Böyle bir fark işte.
Ben verdim kıskançlık yaptı rve gidince beni aradı büyük problem
Duruma göre değişir, güven verdiyse verebilirsin ama günümüzde zor biraz bu işler, bence verme
Hemen telefon vermek saçma olur kimdir nedir nerden bileceksin
Dikkatli ve temkinli olduktan sonra ve evli değilsen sorun olmaz.
Ben çok pişman oldum.
Bir kadına verdiğim halde.
Sonunda numaramı değiştim.
Kadın birde
Evliyim. Erkeğe zaten numara vermem de kadına verilmezmiş.
Kadına niye verdin ki
Muhabbet etmiştik, aynı şehirde yaşıyorduk. Bir kahve içelim dedi kırmadım.
Tüh be nasıl kandırmış
Kendine güveniyorsan hiç bir sorun yok
Gerekli güven sağlandıysa olabilir
Saçma sakın o hataya düşme
Bencede
Samimi ve güven duyduysan verebilirsin.
Verme sakın
Verme
1ay sonra ver
Tamam sosyal medyada hangı uygulama?
Bence verme
Saçma.
Saçma
Telegram dan Konus
Çok güvenli sorma..
hayır verme
Yani olabilir
Saçma evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?