Eski sevgiliyi sevmiyorken bir anda aklıma gelmesi ve özlem hissi neden oluyor?

Sevmiyorum, yıllar geçmiş ama bu lavuk sürekli 'özledim' yazdı bana, engelledim, kavga da ettim, kafamı karıştırıyor ama asla sevgi yok, affetmem de beni terk edip başkasıyla olanın mk ama bu bazen aklıma geliyor benim ya, beni mi düşünüp duruyor, sinir bozucu, durup dururken özledim mi ne, asla içimden gelmiyor, bu his ne ya, çok garip
Eski sevgiliyi sevmiyorken bir anda aklıma gelmesi ve özlem hissi neden oluyor?
Cevapla