Neden ilgilenmediğimiz erkekler daha çok çabalar?

Neden ilgilenmediğimiz erkekler daha çok çabalar?

Bu durumun temelinde aslında insanın doğasındaki o "ulaşılmaz olana duyulan merak" ve "avcı içgüdüsü" yatıyor. Bir erkeğe pas vermediğinde, onun için çözülmesi gereken bir gizem ya da fethedilmesi gereken bir kale konumuna geliyorsun; bu da onun egosunu tetikleyerek seni bir hedef haline getiriyor. İnsan psikolojisi, kolayca elde ettiği şeylerin değerini çabuk tüketmeye meyilliyken, çaba sarf etmesi gereken durumları daha kıymetli görme eğilimindedir. Yani senin o mesafeli duruşun, aslında onun zihninde "Bu kadın neden diğerleri gibi değil?" sorusunu doğuruyor ve bu merak, zamanla daha fazla ilgiye, daha çok ispat çabasına dönüşüyor. Kısacası, sen geri durdukça o kendi değerini senin onayına bağladığı için etrafında daha fazla dönmeye başlıyor.
Pas vermediğiniz erkeklerin hepsi bunu dert etmez. Kimisi arkasını dönüp yoluna devam eder. Bunu iltifat olarak algıla diye söylüyorum erkekler tost makinesi gibi basittir fakat kadınlar akordiyon gibidir. Arada sırada bir kadın ruhundan anladığını sanan cesur yürekli erkekler niyet ettim akordiyona diyerekten peşinize düşebilir. Tabi bu onların erkek olmalarından kaynaklı talihsiz iç güdüsel bir durum. Yoksa bas bas bağıran binlerce yıllık oyunun kurallarını niye çiğnesinler.
Top ayağına gelen bazı futbolcular, bunu kaderin bir hediyesi gibi görüp sanki gol atabilirmiş gibi bir sanrıya kapılabiliyor, neden bilmem. Hayır, arkadaşına pas atması gerektiğini içten içe kendi de biliyor, havasına cıvasına bakma sen; bir küçük baloncuk misali pısss... Falan filan
Genelde ezik ve yılışık tipler böyle istenmediği halde yanaşmaya çalışır.
Avcı ruhlu erkek naz yapan, ışık gördüğü kadının peşinden koşar. Bunlar direkt gurursuzlar.😃
Arizona kertenkeloo
Cevap
64Cevap
İnsan sahip olduğu herşeyin nankörü ve sahip olamadığı herşeyin de hayranıdır bu mevzu bunun özeti
Öyle bebişim
İstemediğin ot her zaman burnunun dibinde biter
Aha ot dedi 😅
Yerim djf
Ye 🤪
Ulaşılmaz daha güzeldir ama bunun da sınırı var
Pas verince t. tosu kalkıyor jddnj
Hiçbir şey vermemek lazım jdjf
Valla haklısın 😏
Mal oldukları için. hayvanlatlar
Ahshsha hoyvonotloor
sdfsdf
Yemin ederim öyle gelip inkar edecekler ama gerçekten öyle ne kadar yüz vermediğim erkek varsa peşimden koştu ama benim konuşmaya çalıştıklarım hiç istemedi benimle alakalı değil bence hem bu soru hem de başka kızların da bu fikirde olması doğruluyor erkeklerin onayına gerek yok onlar hep yalancı
Evet aşkoo
Soru da neden sorulmuş bu arada onu kaçırmışım😅 bence köpek olmayı seviyorlar
Aslında soruyla alakalı şeyler
Teşekkür ederim😍
🌹
İstemeyen istemiyordur ne zamanımı harcayacak kadar enayiyim ne de birini darlayacak kadar yüzsüzüm bu konuda
ben böyle tanımlıyorum kendim için. Önce kendi huzur ve rahatlığım, başkasını darlamak gibi ekstra aktiviteler bunları bana sağlamıyor djfnjh
Çünkü ulaşılmaz olan kıymete biniyor 😂😂😂 bu yüzden de kazana bilirim düşüncesiyle herşeyi yapıyorlar. Ama olmayacağını kesin anladıklarında ise bu sefer ahlanıp vahlanıyorlar. Hep derim ulaşamayacağın elma için dalı kırma diye
Sondaki cümle 🤌
🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
"O'nu tutturmam tamamen BALA"
" Bana bi şans veriyor gibi, biraz yanında olabiliyorum"
gibi vibe alan çoğuna yüz vermedin, o yüzden yanındadır
Anlamadım ki
Sanırım anladım 😅
Av avcı durumu işte. Bir şekilde çabalayıp elde ederse kendini bir şey başarmış hissediyorlar ondan. Amip insanlar ama bana göre sadece. Hayırın ne demek olduğunu bilmeyen, kendi gözünde kendine gram değer vermeyen insanlar bence.
Gerçekten öyle ya. Sevmediğim adamın aldığı çiçeği beğenmiyorum diye hemen gidip yenisini alıyor. Birini seviyorum ve değerini bilmiyor ahahah.😂😂
🤦🏼♀️ mal bunlar
İstediklerini alamayınca normal konuştukça da soğuk yapıp ilgi bekler öyle bir tanesine denk gelmiştim
Narsistlik
Erkekler hırs yapio seni elde edene kadr hertuelu şeyi yapio ilgi olark algiliyoruz biz elde edince zaten cepte diyerek kesiyor ilgiyi
Aynen
Elde edemeyince deli dönüyorlar, ilgi kredisi hepsi bunlarrrrr.
Kudursunlar jdf
Heeee ya kuduruklarrrr
Yine sinirlenmiş djfj
Yioook ya iyiyim askdkd iki Abv der geçerim
de ve geç 😏
İnsan hayal ettiğinin delisi, elde ettiğinin nankörüdür diye söz var.
He biliyoruz o sözü
Durum kadınlarda da öyle tam olarak.
Reddi yedikten sonra hırs yapıyor bir çoğu. Onay versek pulumuz para etmez. Dönüp baksan hayatları süpermişde bu ret dünyalarını yıkmış gibi.
Allah akıl fikir versin.
Çünkü kolay olan değerli görünmez, mesafe merakı besler, insan ulaşamadığını büyütür.
Doğru
Skorer (sırtlan) erkeklerin ilgisi elde edene kadardır
Skorer ne demek akfkskka
Bende var en sarışınlar bende vaaar diyenler değil mi zjdjs
Bunlar da nesilden nesile değişiyor tabii dkfks
İsyan içeriyor gibi djf
Onları bir tek sen anlıyorsun, sen de yanlış anlıyorsun be Alfoo jdfj
😂😂
Problemlidir. İstemiyorsa eyw der yoluna bakarsın sülük gibi yapışmaszın
Hıhı çözelim djf
Kördüğüm olmuştur o😂
Keselim kdfj
Pasa alana kadar ilgili onlar da işte elde ederse ilgisi bitecek muhtemelen sjsjsjs
O zaman Loveboombing yapıyorlar işte djd
Ergen olduklarından işte o da jsjsjsjw
Bunu bir gurur meselesi haline getirerek kafayı takar sadece amaçları genelde yoktur ve karşılık verilince ne yapacaklarını bilemeyen özgüvensiz tiplerdir.
Yes öyle
Bu kadınlar için de geçerli bence. Bazıları bunun hırs kısmında, pas vermeyen karşı cins daha çekici cazip geliyor. Elde etme hırsı, elde edince bitiyor zaten
Ömrüm boyu kız görmesemde asla öyle olmam. Hatta hoş buldığunu belli etmeyen sadece hep ilk adımı karşıdan bekleyen kimseyle sevgili olmuşluğum yoktur. Kimi annem bile kibirden diyor ama alakası çok yok
Kimi reddettiğini göstermek istiyor. Ego savaşları
Elde edip bırakmak için. Bu tarz erkekler hep böyledir. Siz pas vermezsiniz o daha cok ilgi gösterir pas verir vermez d
Golünü atar gider
Şöyle anlatayım, ilgi göstermeyen başta ilgi gösterip sonra mesafe koyan kadına karşı hayalet moda geçerim
Bu biraz kişilikle alakalı biri bana pes vermediğinde ben çok üstelemiyorum yaşlandım kimseyi kovalayamam
Elde edemedikleri için inada bindiriyorlar biraz da
Biraz naz iyidir. Ama bu durum ülkemizde daha karmaşık.
İnsanoğlu nankördür zor olanın peşinden gitmeyi ister de ondan
aşk aslında kavuşmaktan daha çok kavuşmaya giden yol oluyor. Yolda çekilen eziyeti seviyor bazıları.
Güzel betimleme
Güzel soru. Bunda ne varda düşmedi diye ilgileniriz çoğu zaman
Merak uyandırıyor dimi
Herzaman
KA (kaçan) KO (kovalanır) yasası hiç bir zaman sekmez !
Pas atana kadar kovalama iç güdüsü ulaşamadığının delisi olur insanoğlu
Döngü böyle işler. Kaçan her zaman kovalanır. Her zaman en ulaşılmaz daha çok dikkat çeker.
Reddedilmeyi kabul edemedikleri için uğraşıyorlar. Savaşmak erkeklerin kanında var.
Ben de soğuma oluyor sıcakkanlı hoşsohbet olan kadınlar ilgimi ceker
Slk oldukları için beyinleri hiç bir şey algılamaz
Var öyle mallar var
Şu son bir haftada okuduğum en yararlı faydalı en mantıklı sorulardan ikincisi. Çok teşekkür ederim. Umut oldun.
😅
Abaza erkekler öyle yapar. Benim gibi kendine saygısı olan adamlar o toplara hiç girmez
Çünkü erkekler elindekinin değil peşinden koştuğunun delisidir
Galiba ulaşılmaz olana ilgi duyuyorlar o yüzden olabilir
Bilemiyorum en son 20 li yaşların başında milletin peşinden koşardım.
Gurur, hırs yapıyorlar. Elde edince de aldatıyorlar.
Ergence bir davranış aslında istenmiyorsa fazla anlam yükleyip ilgilenmesi falan
Kaçan kovalanıyo ona seni seviyorum de iki güne daha yazmaz insanlar böyle nankördür değer gördüğünü anlayınca direk soğur
Öyle, sevildiğini bilenin totosu kalkıyor djd
piskoloji nedeni var bi tek erkeklerde değil kadınlarda öyle
Akıllı olup pas verseydi şu an evlenip çoluk çocuğumuz olmuştu bile ama naz yapıcam diye yaşlar gitti be ömrümü yemekten başka ne yedi
Çünkü onlara çekici geliyoruz.. bu kız bana bakmaz dedikleri kızı elde edince bitiyor her şey
Bazı erkekler herkesin istediği kadına sahip olduktan sonra o kadının hâlâ herkes tarafından istendiğini unutur ve ona hak ettiği gibi davranmaz 😏 sonra kaybeder.
Evet. Benimki öyle yaptı. Ben iş yerinde çok ulaşılmaz biri gibi duruyordum hep. O da benim için öyle düşünüyormuş. Bana ulaşınca artık öyle olmadı. Tadı kaçtı sakız gibi.
Tadı kaçtıysa tükürmeli
Tükürdüm😂
😅🤌
takıntılı saplantılı bozuk beyin taşıyan bunu yapar akıllı bir adam asla kimsenin peşinden koşmaz , akıllı adam işinin peşinden koşar
Bi onlar peşinizden koşuyorda ondan.
Hee niye
Hint kumaşı zannederseniz soğur ve başkasını bulur
Herkes başka birini bulabilir ondan kolay ne var.
Mesele karşınızdakini usandırmamak şekil kraliçe
Usansın istemiyoruz ya sonuçta 🤦🏼♀️
Bazıları abartılıyor
Abartıyor durumu
Pas verene kadar her şey agsgdg
Kız sen nerdesin dfj
Valla Nisan yoğun geçti iş güç sorma ya 🙃
Sorduğun şçşn sagol bebegım😘🌹
Hemen fark etmişim dkd
Sadece erkekler için mi geçerli 🤣
Evet
Yalancıyı?
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Bünyeleri alışmış artık 😂
😅😅
Kaçan kovalanır babysu
Kaçmıyoruzdur, tipimiz değildir djf
Kaçarız dimi djf
Çünkü ters tepki ilgi çeker yani özeti bu
Saçma
Bu soru ne kadar duracak burada yorum yapınca gidermi 😄
Gitmez
Valla gitmedi 🤣
Ne güzel soru 🙄
Soruda bişey yok yaa sisteme gıcık kaptım 😄
Erkeklere pas vermem zaten
😅
Ters psikoloji
Beyinleri kendini ispatlama çabasına giriyor çünkü 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?