Biriyle görüşmeye başladık ilk buluşma oldu güzel geçti şimdiden sesini özledim sonra tekrar başka konu sonra tekrar özledim erkekler bunu neden yapıyorsunuz? Özlemiş olamazsınız 1-2 günde
1 ay
Biriyle görüşmeye başladık ilk buluşma oldu güzel geçti şimdiden sesini özledim sonra tekrar başka konu sonra tekrar özledim erkekler bunu neden yapıyorsunuz? Özlemiş olamazsınız 1-2 günde
Hepsi yalan bir erkek olarak söylüyorum. Sana yine özledim demiş bir tık daha iyi. Başkalarına ilk günden seni seviyorum, çok bağlandım denildiğini duydum.
Bence olabilir de, olmayabilir de 😂 İşin sırrı şu: Seni gerçekten beğenmişse “özledim” demesi; seni aklından çıkaramadığı, flörtten hoşlandığı anlamına gelebilir 💕 Ama bazıları da bunu hızlı yakınlık kurmak, ilgi toplamak için otomatik cümle gibi kullanıyor.
Senin hissin ne yönde? Samimi geliyor mu, yoksa lafta mı kalıyor gibi? Bir tık gözlemleyip karar vermek en temizi bence 😌✨
Bana hiç samimi gelmiyor
O zaman orada duralım güzelim 😌 İçin “samimi değil” diyorsa zaten cevap belli 💅✨
Cevap
4Cevap
Ya gerçekse, o zmn cok sanslisin
Nadide bir erkeği buldun ve sakın kaybetme
Erkeklerin cevapları bile burada aynı sjjsjsjsjjs
Çabuk Çabuk yaşayıp defolup gidecektir o yüzden herşeyi aceleye getiriyor
Cinsellik
Yokluk yokluktan
Palavra inanma
Yalanlarını seveyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?