Mantık evliliği yapmak doğru mu, hiç elektrik alamadığım ama kriterlerime uyan biriyle nişanlanmalı mıyım?

Bugün bir görüşmem oldu, oturup konuştuk; görücü usulü gibi düşünebilirsiniz. Daha önce sosyal medyada görüp tipini beğenmiştim ama gerçek hayattaki hali farklı geldi ve bu beni biraz soğuttu. Yine de düzgün konuşan, kendini ifade edebilen biri. Düzce’de yaşıyor; evi, arabası var, kendi işlerini yapıyorlar. Yedi yıl yurt dışında kalmış, şimdi Türkiye’de yaşıyor. Sizce böyle biriyle nişan gibi bir adım atmalı mıyım? Hiçbir şey hissetmedim ama mantık olarak kriterlerime uyuyor. Aslında görücüsü istemiyordum ama sosyal bir hayatım yok, sanalda denedim birkaç sefer, o cesareti atamadım, güvenemedim, kimse bana o güveni veremedi, 30 yaşıma da geldim artık

Mantık evliliği yapmak doğru mu, hiç elektrik alamadığım ama kriterlerime uyan biriyle nişanlanmalı mıyım?
Cevapla