Bugün bir görüşmem oldu, oturup konuştuk; görücü usulü gibi düşünebilirsiniz. Daha önce sosyal medyada görüp tipini beğenmiştim ama gerçek hayattaki hali farklı geldi ve bu beni biraz soğuttu. Yine de düzgün konuşan, kendini ifade edebilen biri. Düzce’de yaşıyor; evi, arabası var, kendi işlerini yapıyorlar. Yedi yıl yurt dışında kalmış, şimdi Türkiye’de yaşıyor. Sizce böyle biriyle nişan gibi bir adım atmalı mıyım? Hiçbir şey hissetmedim ama mantık olarak kriterlerime uyuyor. Aslında görücüsü istemiyordum ama sosyal bir hayatım yok, sanalda denedim birkaç sefer, o cesareti atamadım, güvenemedim, kimse bana o güveni veremedi, 30 yaşıma da geldim artık
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer