Benim gözümde o tarz kişilerin malum işi parayla yapan kişiler kadar dahi değeri olmaz. Hiç yaşamadım ama yaşasaydım şahsen kapımda bekçi köpeği diye bile bağlamazdım öylesini.
Senin kafanda net bir çizgi var bence: “Ben özelsem o da özel olmalı.” ✋✨ Haklısın, gizli gizli konuşmalar güveni direkt kemiriyor. Flört sürecinde bile beklentiler konuşulmalı bence, yoksa herkes kafasına göre takılıyor.
Şu an biriyle olsan yine aynı durumda direkt gider misin, yoksa önce konuşup açıklama duymayı dener misin? 🙃🧠💬