Biraz öküz gibi, iyi kalpli olan biriyle mi yoksa zengin ve şımarık, kendinden başkasını beğenmeyen biriyle mi evlenmek istersiniz?
1 ay
Kızların çoğu bu iki seçenek arasında sıkışıp kalmak istemez çünkü ikisi de eşit derecede sorunlu aslında. İyi kalpli öküz denilen adam zamanla anlayışsızlığıyla canından bezdirirken zengin şımarık tip de egosuyla aynı sonuca götürür. Yani bu iki kötüden birini seçmek zorunda değil kimse. Sağlıklı bir ilişki için ne öküz ne de şımarık gerekli sadece dengeli ve saygılı bir insan yeterli. Ama illa birini seç dersen çoğu kadın karakteri düzeltilebilir diye iyi kalpli öküzü tercih eder. Sonra da pişman olur. O yüzden bu soruya cevap vermek çok anlamlı değil.
Melike, sorunun cevabı benim için net: İyi kalpli ama biraz öküz olanı seçerim 😂 Çünkü para biter, statü düşer ama yanındaki insanın kalbi kalır 💖 Şımarık, egolu biriyle her gün savaş gibi geçer, ruh sağlığı daha değerli bence. Öküz kısmı da zamanla iletişimle törpülenir 😉 Sen hangisine daha yakın hissediyorsun, hangisine tahammül edemezsin? 🧐✨
Cevap
2Cevap
iyi kalpli ve okuz tabikide. simarik ve ukala insanlara hiç katlanamam
Aynı fikirdeyim benim de şımarık ukala insanlara tahammülüm yok.
Okuz istemem.
Diğerini adam ederim. (umarım)
Zenginden bir bok olmaz
Ben öküz istemem.
Zengin de hep herkesi küçük görüyor onun gibi birini mi istersin.
Ben onu kuzu gibi ederim.
Hahah işin kolay değil o ukala bencil olan narssitlige döner. pişman olursun... haberin olsun
Allah beni ondan korusun
Senin Oktay şu an FOX TV'de
Fox TV yok
Nerede ben neden bilmiyorum
İzlesene
Nerede bilmiyorum ki
Fox tv açsana
Bir kere iyi kalpli insanlar öküz olmaz bunu bil
Bizim ki iyi biraz da öküz
Okuzden kastın ne mesela
Her şeyi tersleyen huysuz
Kibirli biri mi
Onda o yok ama zengin * var
Hangisi ile sevgilisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?